Archief - lader psp gezocht!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LegenDaryUndead

Legacy Member
hey, heb hier nog 2 laders liggen, voor 10€ mag je er 1 hebben :p PSP van mij is toch stuk dus ligt hier toch maar

bertbeeckie

Legacy Member
bedankt vr de info. Als ik zie dat ik een nieuw exemplaar voor +- 4€ kan kopen, ga ik hier de voorkeur aan geven ipv 10€, tenzij je iets aan je prijs wil doen...

Dikke merci

LegenDaryUndead

Legacy Member
bertbeeckie zei:
bedankt vr de info. Als ik zie dat ik een nieuw exemplaar voor +- 4€ kan kopen, ga ik hier de voorkeur aan geven ipv 10€, tenzij je iets aan je prijs wil doen...

Dikke merci



Die lader via de link is gegarandeerd namaak en binnen de korste keren ofwel lader stuk ofwel je batterij.



Voor 5€ excl of afhaling is voor mij ook goed. Beter dit dan binnekort en nieuwe thread aantemaken dat je een batterij zoekt :p

Liradon

Legacy Member
LegenDaryUndead zei:
Die lader via de link is gegarandeerd namaak en binnen de korste keren ofwel lader stuk ofwel je batterij.



Voor 5€ excl of afhaling is voor mij ook goed. Beter dit dan binnekort en nieuwe thread aantemaken dat je een batterij zoekt :p

Tuurlijk is het namaak, maar goede namaak. Je lader zal niet stuk zijn na enkele maanden en nee, ook je batterij niet.. Het voldoet aan alle normen, er staat gewoon geen Sony op. Waar denk je dat Sony hun laders laat maken..

hey69

Legacy Member
Ge moet ean ook 4 weken wachten op de levering. Geef paar euro meer en je hebt het in een paar dagen :D

LegenDaryUndead

Legacy Member
Liradon zei:
Tuurlijk is het namaak, maar goede namaak. Je lader zal niet stuk zijn na enkele maanden en nee, ook je batterij niet.. Het voldoet aan alle normen, er staat gewoon geen Sony op. Waar denk je dat Sony hun laders laat maken..

er zit altijd een verschil op tusse origineel en namaak. niet groot maar bij sommige namaak laders kan dit wel gebeuren.

v.b : gsm laders, namaak lukt ook maar batterij gaat sneller stuk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bertbeeckie

Legacy Member
Ik ga nog even eens passeren in Dreamland en dan laat ik nog iets weten. Bij Gamemania hebben ze er ook voor een tiental €...

Zymp

Legacy Member
Liradon zei:
Tuurlijk is het namaak, maar goede namaak. Je lader zal niet stuk zijn na enkele maanden en nee, ook je batterij niet.. Het voldoet aan alle normen, er staat gewoon geen Sony op. Waar denk je dat Sony hun laders laat maken..

Ik zou persoonlijk echt niet aanraden van iets als een lader op Aliexpress of DX te kopen. Heb al meerdere malen gelezen over idd kapotte batterijen, laders en zelfs doorbranden van de laders (wat zware gevolgen kan hebben)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan