Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bertbeeckie zei:bedankt vr de info. Als ik zie dat ik een nieuw exemplaar voor +- 4€ kan kopen, ga ik hier de voorkeur aan geven ipv 10€, tenzij je iets aan je prijs wil doen...
Dikke merci

bertbeeckie zei:Hoeveel is dat dan incl?

LegenDaryUndead zei:Die lader via de link is gegarandeerd namaak en binnen de korste keren ofwel lader stuk ofwel je batterij.
Voor 5€ excl of afhaling is voor mij ook goed. Beter dit dan binnekort en nieuwe thread aantemaken dat je een batterij zoekt![]()
Liradon zei:Tuurlijk is het namaak, maar goede namaak. Je lader zal niet stuk zijn na enkele maanden en nee, ook je batterij niet.. Het voldoet aan alle normen, er staat gewoon geen Sony op. Waar denk je dat Sony hun laders laat maken..
Liradon zei:Tuurlijk is het namaak, maar goede namaak. Je lader zal niet stuk zijn na enkele maanden en nee, ook je batterij niet.. Het voldoet aan alle normen, er staat gewoon geen Sony op. Waar denk je dat Sony hun laders laat maken..