Emperor_Blade
Legacy Member
Als werkgsm zou ik graag een oude iPhone gebruiken, werkt gewoon beter. Apps, nieuwste software enzo zijn niet belangrijk voor die 2e gsm.
Indien er iemand nog een oude 3GS of 4 heeft liggen in een schuif stof te garen en die voor een weggeefprijsje kan aanbieden zou ik super blij zijn.
Het mag gerust 8gb zijn, maar hij moet er wel nog degelijk uitzien en werken.
Indien er iemand nog een oude 3GS of 4 heeft liggen in een schuif stof te garen en die voor een weggeefprijsje kan aanbieden zou ik super blij zijn.
Het mag gerust 8gb zijn, maar hij moet er wel nog degelijk uitzien en werken.