Archief - [gz][xbox360]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hey69

Legacy Member
ne maat van me zoekt ne xbox360 , indien iemand er 2 :D heeft lot mor weten

you will be awarded nicely!:evil:

nico

Legacy Member
is nog altijd te koop maar ik vrees dat de prijs te hoof ligt. vriend bied 550 (vermeld het maar even)

nico

Legacy Member
aah,bon, das goed dan, als er mensen dit ook vinden, bieden mag he

No Fun At All

Legacy Member
bieden mag eigenlijk niet nico , vanaf dat de prijs hoger ligt dan de nieuwprijs is het hier verboden , begrijpelijk ook , dus ik zou u post maar snel verwijderen ;)

ze hebben er al zoveel moeten verwijderen dat ze nogal snel zullen gaan bannen denkik

Firefoxbt

Legacy Member
No Fun At All zei:
bieden mag eigenlijk niet nico , vanaf dat de prijs hoger ligt dan de nieuwprijs is het hier verboden , begrijpelijk ook , dus ik zou u post maar snel verwijderen ;)

ze hebben er al zoveel moeten verwijderen dat ze nogal snel zullen gaan bannen denkik


ze zullen u eerder bannen dan hem heb ik de indruk :ironic:

hij wist niet dat dit hier niet mag, en zal hier hooguit een waarschuwing voor krijgen...

ga iemand anders gaan opjagen, tis niet dat de mods hier onredelijk zijn he ;)

nico

Legacy Member
aah, k wist ik niet, dan verwijder ik mijn post bij console ook.

No Fun At All

Legacy Member
firefox wtf is u probleem man , begin anders gewoon ineens te bashen he ...

ik heb die jongen maar het advies gegeven die post te deleten en dit op een vriendelijke en correcte manier , toch vind gij het nodig ier op mij te beginnen zagen ????

en als ik denk dat de mods het beu zijn die threads te moeten sluiten over 360verkopen dan denk ik dat , moest ik mod zijn kzouet al lang beu zijn , maar da speelt hier geen rol.

hou gewoon u mond man , sjeez...

D-1337

Legacy Member
er zijn gene meer te verkrijgen dus komen er woekerprijzen om eentje te hebben
we gaan hier wel dik offtopic in deze gezocht thread
dus vecht alles uit via pm en laat deze thread voor wat het is.

Grtz

Kwertie

Legacy Member
@ Firefoxbt
je mag dit ook op een iets neutralere manier zeggen,
en @ no fun at all
bannen kan nogal hard aankomen ;)
- zover wil ik het niet laten komen als't niet nodig is, maar 'k zal deze thread sluiten aangezien degene die het hier aanbieden toch maar aan een hogere prijs willen verkopen dan ze die zelf gekocht hebben...

en sry, maar dit forum is niet gemaakt om geld te verdienen in't zwart he :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan