Archief - [GZ]pcke p3 ofzoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fp548

Legacy Member
kzoek een pcke een p3 vanaf 500 mhz slot1 of socket 370 maakt niet uit

gelieve wel de config er bij te plaatsen

kzen van westvlaanderen dentergem

cope

Legacy Member
ik heb een intel celeron 500 MHZ,probleem is dat het wel alleen CPU/MOBO is.
graka en sound enz... zijn onboard

D-1337

Legacy Member
kem nog intel celeron 700 mhz
bijpassend mobo
sound onboard
VGA onboard

SpYdR0

Legacy Member
Ik heb nog een hp vectra staan. Pentium III 866mhz (socket 370), 256mb sdram, 10gb hd, video onboard, sound onboard, draait perfect windows xp. Ik kan er ook een cd-rom/cd-r/w insteken indien gewenst.

prijs ? ik dacht aan een 75€

fp548

Legacy Member
SpYdR0 zei:
Ik heb nog een hp vectra staan. Pentium III 866mhz (socket 370), 256mb sdram, 10gb hd, video onboard, sound onboard, draait perfect windows xp. Ik kan er ook een cd-rom/cd-r/w insteken indien gewenst.

prijs ? ik dacht aan een 75€
die wil ik wel kopen voor 75 € maar ik zen van westvlaanderen dentergem hoe gaa die hier graken? Londerzeel waar ligt dat ?

fp548

Legacy Member
SpYdR0 zei:
Ik heb nog een hp vectra staan. Pentium III 866mhz (socket 370), 256mb sdram, 10gb hd, video onboard, sound onboard, draait perfect windows xp. Ik kan er ook een cd-rom/cd-r/w insteken indien gewenst.

prijs ? ik dacht aan een 75€
zou je soms een foto kunen nemen van pcke ? kheb veel Interesse in die pc kzou wel een cd-r/w erin wilen

is het een plate bak of staande ? wil je even het type ook geven van de hp vectra ?

SpYdR0

Legacy Member
sorry voor het wachten.

om op al je vragen te antwoorden.
de pc ziet er als volgt uit : http://images.tigerdirect.ca/itemDetails/M975-4032/M975-4032-out6-hl.jpg

(identiek hetzelfde, buiten dan het feit dat hij hier met een slimline cdrom opstaat (klein type cdrom zoals in een laptop), hier is het de gewone versie waardoor ik er dus voor jou een cd-r/w kan insteken)

londerzeel ligt tussen brussel en antwerpen in de omgeving van mechelen.
Ik weet dat je de trein kan nemen in Gent St-Pieters die in londerzeel stopt (zal wrs die zijn die naar Mechelen rijdt). Dit is misschien een oplossing? Opsturen zie ik niet zitten, brengen "eventueel" wel. Als ik de tijd vind en jij het vervoer dan zou willen bekostigen.

Andrewky

Legacy Member
fp548 zei:
kzoek een pcke een p3 vanaf 500 mhz slot1 of socket 370 maakt niet uit

gelieve wel de config er bij te plaatsen

kzen van westvlaanderen dentergem

Yo,
kverkoop mijn i-Xtreme
800 MHZ
Zie bij buy&sell - computer voor config,

Grtz,
Andrew

Intresse? Mail me maar op [email protected]

fp548

Legacy Member
SpYdR0 zei:
sorry voor het wachten.

om op al je vragen te antwoorden.
de pc ziet er als volgt uit : http://images.tigerdirect.ca/itemDetails/M975-4032/M975-4032-out6-hl.jpg

(identiek hetzelfde, buiten dan het feit dat hij hier met een slimline cdrom opstaat (klein type cdrom zoals in een laptop), hier is het de gewone versie waardoor ik er dus voor jou een cd-r/w kan insteken)

londerzeel ligt tussen brussel en antwerpen in de omgeving van mechelen.
Ik weet dat je de trein kan nemen in Gent St-Pieters die in londerzeel stopt (zal wrs die zijn die naar Mechelen rijdt). Dit is misschien een oplossing? Opsturen zie ik niet zitten, brengen "eventueel" wel. Als ik de tijd vind en jij het vervoer dan zou willen bekostigen.
het kan zijn dat ik er met de trein omkom weet nog nie zekers . maar moeste je hem brengen wat zou je vragen voor je vervoer ?

fp548

Legacy Member
SpYdR0 zei:
sorry voor het wachten.

om op al je vragen te antwoorden.
de pc ziet er als volgt uit : http://images.tigerdirect.ca/itemDetails/M975-4032/M975-4032-out6-hl.jpg

(identiek hetzelfde, buiten dan het feit dat hij hier met een slimline cdrom opstaat (klein type cdrom zoals in een laptop), hier is het de gewone versie waardoor ik er dus voor jou een cd-r/w kan insteken)

londerzeel ligt tussen brussel en antwerpen in de omgeving van mechelen.
Ik weet dat je de trein kan nemen in Gent St-Pieters die in londerzeel stopt (zal wrs die zijn die naar Mechelen rijdt). Dit is misschien een oplossing? Opsturen zie ik niet zitten, brengen "eventueel" wel. Als ik de tijd vind en jij het vervoer dan zou willen bekostigen.
kunen we elkaar niet tegemoet rijden met de wagen? kweet niet vanwaar jij komt met de auto e40 ? e17 ? anders kom eens op mijn msn voor verder aftehandelen want kee de pcke nogal dringend nodig want dat pcke spreekt me zeer aan omdat het een platte is voor plaats en scherm op te zeten

fp548

Legacy Member
SpYdR0 zei:
Ik heb nog een hp vectra staan. Pentium III 866mhz (socket 370), 256mb sdram, 10gb hd, video onboard, sound onboard, draait perfect windows xp. Ik kan er ook een cd-rom/cd-r/w insteken indien gewenst.

prijs ? ik dacht aan een 75€
gaa je nog door met verkoop of niet ? anders koop ik die van D-1337


anderen mogen ook nog altijd Reageren hee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan