Dj San
Legacy Member
Ben op zoek naar een Mobilhome/Minivan/Grote auto
,
om te gebruiken van 16 tot en met 23 september.
Bereid te betalen uiteraard.
Locatie/staat van voertuig/kleur/type, etc van geen enkel belang,
zolang hij behoorlijk rijdt.
Indien iemand me kan helpen, schrijf hier maar neer wat je te bieden hebt.
Als er al iemand zal zijn tenminste.
Dank bij voorbaat.
, om te gebruiken van 16 tot en met 23 september.
Bereid te betalen uiteraard.
Locatie/staat van voertuig/kleur/type, etc van geen enkel belang,
zolang hij behoorlijk rijdt.
Indien iemand me kan helpen, schrijf hier maar neer wat je te bieden hebt.
Als er al iemand zal zijn tenminste.
Dank bij voorbaat.
