Archief - [GZ] TI84 rekenmachine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yezzer

Legacy Member
Wie heeft een Texas Instruments (wetenschappelijke) rekenmachine TI84 liggen en verkoopt deze?
Bij reactie graag uw vraagprijs vermelden aub + regio.
THX
nb: naar het schijnt is de TI83 gelijkend of identiek ??

Hekke1664

Legacy Member
Ik heb hier nog nen TI-83 Plus liggen.
in goede staat, 2 jaar gebruikt.

Ik dacht dat de 84 iets meer functies had zoals differentiaalvergelijkingen oplossen enzo.

zeg maar wat je ervoor wil geven

yezzer

Legacy Member
Hekke1664 zei:
Ik heb hier nog nen TI-83 Plus liggen.
in goede staat, 2 jaar gebruikt.

Ik dacht dat de 84 iets meer functies had zoals differentiaalvergelijkingen oplossen enzo.

zeg maar wat je ervoor wil geven

okido, alvast dank voor uw vlugge reactie!
ik moet eerst nog nagaan of de TI83 wel daadwerkelijk in aanmerking komt, want dat is ook maar van ergens gelezen te hebben.
dus nog even geduld, dan kan ik u uitsluitsel geven
kwestie van prijs: op een 2de hands site heb ik er eentje gevonden waar gisteren 20 euro op geboden is en waar de verkoper er 30 van hoopt te krijgen. dus laat ons zeggen 25 euro zonder verzendkosten.
mvg

btw, als je ergens een link of site kunt geven met de specificaties van beide machines, dan zou dat een hele hulp al zijn. ikzelf heb tot nogtoe geen bruikbare gegevens gevonden ter vergelijking...

yezzer

Legacy Member
DreamWearl zei:
http://education.ti.com/us/product/tech/83/features/features.html alles over TI83+

heb de mijne ook hier nog,
eventueel te koop indien de prijs goe is,
heb der ook data-kabbel bij voor vanalles via pc erop te zette...

vb: als je tekst in kladblok/notepad/... typt kan je dat doorsturen nr je TI,
en daar bekijken met tiviewer ;) (altijd handig zoiets :p )

--> hallo, indien de TI83 in aanmerking komt (als het mag vd school), wat is dan uwe beoogde/verwachte vraagprijs, zonder verzending bijgerekend?
mvg

illusnt

Legacy Member
hebje die datakabel nog voor die TI83 ? kheb intresse kzou 15€ exlcu willen geven .

DreamWearl

Legacy Member
illusnt zei:
hebje die datakabel nog voor die TI83 ? kheb intresse kzou 15€ exlcu willen geven .

ja 'k heb die nog,
zou die samen met TI83+ verkopen,
geeft meerwaarde aan het geheel
tenzij iemand TI83+ zou wille, zonder de kabbel...
(wat ik betwijfel want zulle da wel samen wense...)
zal't allesinds onthoude...

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik heb ook zo ene, zo goed als niet gebruikt want moest die pas in 't zesde middelbaar aankopen. Datakabel heb ik er ook bij, en een diskette voor op pc... Als je wil haal ik hem straks thuis uit mijn schuif. Heb zelfs handleiding nog. Is 1 vd 2 (83 of 84)

Werkt perfect...

yezzer

Legacy Member
hallo, allemaal al bedankt voor jullie reacties!
vraag aan de reagerenden: graag uw prijs (mag via pm of via mail naar [email protected]) en vermeldt ook juist welk type aub (TI83, TI83 plus of TI 84) en of er al dan niet een datakabel bij is. Als dat zo is, graag dan een prijs mét en een prijs zonder die kabel, in het geval de rekenmachine buiten mag zonder die kabel.
uiteraard mag je hier ook uw vraagprijs posten als dat handiger is.
vermeldt ook misschien erbij van welke streek u bent.
alvast bedankt!

***==> EDIT: ik heb aan de betrokkenen allemaal een pm verzonden!

yezzer

Legacy Member
deal rond met Hekke1664
verkoop correct & afhandeling vlug gesloten + perfect verpakt en in uitstekende conditie toegekregen.
persoon uiteraard whitelisted

thread mag daarom ook gesloten worden.

thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan