.TiTi
Legacy Member
Deze moet nog in staat zijn om bandjes te laten afspelen, zodat ik deze kan opnemen op mijn dvd recorder.
Hij moet dus wel degelijk bandjes van SuperVHSC kunnen afspelen (of SVHSC). Gewone VHSC is niet goed!
Analoge uitgangen zijn ok. zolang hij nog werkt.
prijs overeentekomen.
[email protected]
Hij moet dus wel degelijk bandjes van SuperVHSC kunnen afspelen (of SVHSC). Gewone VHSC is niet goed!
Analoge uitgangen zijn ok. zolang hij nog werkt.
prijs overeentekomen.
[email protected]