Archief - [GZ] Socket A processor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vEnEx

Legacy Member
Ben op zoek naar 'oudere' socket A processor (Athlon, Barton, mag ook Sempron zijn).

Iets tussen de 1800+ en 2600+ kan dienen. Voor een volledige lijst van de cpu's die bruikbaar zijn, zie hier.

Ben bereid zelf op te halen & er een redelijke prijs voor te geven.

vEnEx

Legacy Member
Sempron 2200+ is goed voor mij. Socket 462 is toch Socket A éh?
En ik ga er van uit dat de processor nog werkt & er geen beschadigingen aan zijn? Heeft ie ooit OC'd gedraaid?

Bij deze alvast een bod van 40 EUR incl.

scud

Legacy Member
heb daarom trent ook al een pm en mail gekregen...

maar deze zit atm in een pc en morgenavond komt er iemand kijken om deze eventueel in zijn geheel te kopen, als die afhaakt laat ik u zeker iets weten of smijt ik hem zaterdag wel in buy/sell - computer sectie

grtz

vEnEx

Legacy Member
scud zei:
heb daarom trent ook al een pm en mail gekregen...

maar deze zit atm in een pc en morgenavond komt er iemand kijken om deze eventueel in zijn geheel te kopen, als die afhaakt laat ik u zeker iets weten of smijt ik hem zaterdag wel in buy/sell - computer sectie

grtz

Kun je me dat hier laten weten? Ik kijk nl niet zo veel meer naar forum :eek:
Thx.

bLaZeR

Legacy Member
40€ is goed voor mij hoor en perfecte staat niet overgeclockt geweest enzo;)

vEnEx

Legacy Member
Zou je me kunnen zeggen in welke omgeving je woont, ik kan er misschien wel omkomen. Anders moet je die maar opsturen ofzo.

*edit* heb het volg. gevonden in blacklist: Bl@z3r 1-: "Deal niet nagekomen", misschien een beetje uitleg, want ik zou graag een goeie deal opzetten ....

bLaZeR

Legacy Member
vEnEx zei:
*edit* heb het volg. gevonden in blacklist: Bl@z3r 1-: "Deal niet nagekomen", misschien een beetje uitleg, want ik zou graag een goeie deal opzetten ....

mja dat was eenmalig ik verzeker je ik ben een eerlijk persoon maar dankzij problemen thuis enzo was et niet door ge gaan en verstond de verkoper et niet zo:(

dus is cpu alleen he keb geen koeler meer of bijpassend mobo dat is al verkocht via ebay;)

ps: ik ben van kortrijk tegen meerprijs wil ek wel komen brengen

vEnEx

Legacy Member
Bl@z3R zei:
mja dat was eenmalig ik verzeker je ik ben een eerlijk persoon maar dankzij problemen thuis enzo was et niet door ge gaan en verstond de verkoper et niet zo:(

dus is cpu alleen he keb geen koeler meer of bijpassend mobo dat is al verkocht via ebay;)

ps: ik ben van kortrijk tegen meerprijs wil ek wel komen brengen

Kortrijk is wel te doen voor mij. Kzal je PM sturen ivm gegevens.

daFour

Legacy Member
2500+ barton

wa geefde? , gewoon eens zien wa em nog van waarde is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan