Archief - [GZ] socket A oc cpu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sharpside

Legacy Member
Jow,
Ik zoek dus een socket A cpu dat goed overclocked vermits mijn cpu het begeven heeft.
Liefst met een rating vanaf xp2500+ en barton core.

Sharpside

Legacy Member
Ok, zet dan ook prime of zo op voor de zekerheid. :)
Als hij dit stabiel doet ben ik zeker al geinteresseerd.
edit: onder welke koeling is dit? 3°c of 46°c? :d

Zir0h

Legacy Member
Sharpside zei:
Ok, zet dan ook prime of zo op voor de zekerheid. :)
Als hij dit stabiel doet ben ik zeker al geinteresseerd.
edit: onder welke koeling is dit? 3°c of 46°c? :d
46 he :D
die 3 is mijn cpu usage lol

(MBM doet hier soms wel raar :))

op 13*200 is hem 100% stabiel

Sharpside

Legacy Member
Ok,
ik ga wat afwachten mss worden er nog wonder cpukes aangeboden. :)
Hoeveel had je ervoor gewild?

Zir0h

Legacy Member
Sharpside zei:
Ok,
ik ga wat afwachten mss worden er nog wonder cpukes aangeboden. :)
Hoeveel had je ervoor gewild?
Bied maar iets, maar kmoet wel zien dat ik niet zonder pc zit.
Wanneer heb je hem nodig?

Sharpside

Legacy Member
Niet echt dringend, ik heb nog een cpu maar dan geen oc wonder :)
Wat denk je van €45?

Sharpside

Legacy Member
bosske zei:
pm en mail verstuurd, wil je ze es lezen pls
grtz
Ehm ik heb geen mail noch pm ontvangen? :)

@The_Assman: zeg maar wat je ervoor wil. :)
60 incl. ?

yezzer

Legacy Member
misschien interesse van uzelf of andere topiclezers...

ik heb hier ook nog een unlockte barton xp2500+ liggen (je kent ze wel...de fameuze cpu's van voor week "x/03" toen de multiplier nog niet gelockt was ) en een bijpassend oc-mobo MOBO GIGABYTE GA-7N400 Pro2 met n-force2 chipset (s-ata raid, ide-raid, firewire, gigalan, dual bios...kortom hele luxe uitvoering).
alles zit in een zwarte aopen kast H600B met een zwarte nieuwe combo dvd/cdrw (16xdvd en 52x32x52 cdrw).

belangrijke opmerking: in eerst instantie da8 ik van enkel de kast en de combo te verkopen, maar misschien overweeg ik wel om het mobo en de cpu ook weg te doen. in alle geval, de cpu gaat enkel in combinatie met het mobo weg, en liefst nog samen met de kast en de combo.

aangezien ik in deze topic zeker niet wil interfereren (enkel mijn combinatie(s) ook aanbieden aan de topicstarter) wil ik dat geïnteresseerden mij enkel via pm of mail ([email protected]) contacteren.
groetjes en bedankt.

Sharpside

Legacy Member
The_Assman zei:
60excl :)
verzending zal maar nen euro enzoveel zijn
Is goed voor mij, ik zal tot vrijdag niet online zijn.
Je laat maar iets weten wanneer de cpu beschikbaar is etc. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan