Archief - [GZ] PS2 + Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoffer

Legacy Member
Ik zoek een ps2 met 2 of meer controllers + een paar spellekes
Het is voor op mijn kot te zetten, dus vooral spellekes die fun zijn met een paar maten. (voetbal, race, fighting,...)

Iemand die me kan helpen?

woot

Legacy Member
ik heb hier paar race spelletjes te koop

zoals : colin mc rae rally 3
world rally championschip

en ook nog red faction

stoffer

Legacy Member
Ik moet de console er zelf ook bij krijgen want met spellekes alleen ben ik niet veel
(dus liefst alles samen)

Hazz

Legacy Member
kem ier nog socom 2 us navy seals ligge, zo goed als nieuw.. moeste intresse ebbe.. :)

Spector

Legacy Member
ik verkoop een PS2!! Er is wel een klein mankementje aan...maar hij werkt nog perferct :) dit is topic

Site voor die PS2

Ik verkoop ook enkele van mij spellekes
-Socom II
-James Bond Everything or Nothing
-Fifa 2004
-Sportz Kidz Basketball

ge ziet wel ;)

Spector

Legacy Member
welja kweet nie of ge gekeken heb maar hij werkt perfect...volgens mij trilt de plaat van de CD alleen maar een beke dus kan dat zkr vermaakt zijn maar alles werkt nog heb em zelf nog getest...xie daje van kortrijk zijt moest ge mss geintereseert zijn kunde mss es komen kijken of spreken we es af ofzo dan kunde zelf zien...dusja aan de games is der nix heb er nog alles van ook ;) allemaal in perfecte staat

MarcV1

Legacy Member
stoffer zei:
Liever eentje zonder mankementjes
Hey,
Ik verkoop een platte PS2 (nieuwste versie).
Amper 9 maanden oud.
Dus met nog 3 maanden waarborg.
Prijs : 110 EUR.
Voor spellen : contacteer mij (ik heb er heel wat).

hey69

Legacy Member
kheb er eentje
1 ps2 console die ook imports speelt
8mb memorycard
1 logitech wireless controller
1 dualshock2 sony controller
1 netwerkadapter (laat ook toe om uw harddisk erin te steken)
en heb aantal games (de betere recente)

Inspector Monkfish

Legacy Member
@Hey: als je niets kunt overeenkomen met Stoffer(hij heeft uiteraard voorrang) ben ik wel bereid om hem over te kopen. Is hij nog in goede staat?

hey69

Legacy Member
mister VOLT heeft mn ps2 in principe gekocht. de accesoires zijn wel nog te koop (zie tekoop forum bji console)

Inspector Monkfish

Legacy Member
hey69 zei:
mister VOLT heeft mn ps2 in principe gekocht. de accesoires zijn wel nog te koop (zie tekoop forum bji console)


Jammer. :(

Toch nog succes met de verkoop. ;)

Salieri

Legacy Member
Ik verkoop mijn PS 2.
Er zijn 2 consoles + spellen
- GTA San andreas
- GTA Vice city
- GTA III
- MIB Alien escape
- Resident Evil, Code Veronica
- SSX3 (snowboarding)
- SSX Tricky (snowboarding)
- Grand Turismo 3
- Tony hawk's underground
- dragonball Z
- Harry Potter en de geheime kamer
- Virtual Tennis 2
- Jak&Daxter 2
_________________________________________
Wat bied je ervoor?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan