Archief - [Gz] Pc van rond de €50

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

007neok007

Legacy Member
Ik zoek dus een tweedehands pc'ke van rond de €50 (max €80).
Liefst: - processor liefst intel (kben toch ni van zin ermee te game)
- 2 of meerdere usb-poorten
- een harde schijf van pakt min 5gig (met ATA-aansluiting, kzoek der ook nog een harde schijf van 80 gig bij te steken)
- grafische kaartje moet ni echt sterk zijn
- 128mb ram (of meer, ma 64mb zou der ook nog juist doorgaan)
- netwerkkaart mag
- geluidskaart mag ook zeker
- besturingssysteem inbegrepen
- degelijke case met degelijke voeding(= moet het systeem kunne trekke)
-dvd-rom (mag ook cd-rom) mag cd-rw maar dvd-rw moet zeker niet
- geen scherm
- geen toetsenbord
- geen muis

Ge moet het systeem wel eerst testen en zien dat er niks aan is.
Liefst brengen (want ik heb nog geen auto of iets waarmee dak da kan komen halen ma als het dichtbij is en ouders willen komen halen dan kan ek het wel komen hale he)

XYRIS

Legacy Member
Yu,

Heb een:

Mobo met alles onbaord (vga,2x usb, ps2, sound, lan....(4xpci en 1 ISA)
Cpu Intel Celeron 900Mhz

keuze:

256mb sd-r PC133
128MB sd-r PC133 (Apacer)
64mb sd-r PC133

(Mobo heeft 2 sleuven voor geheugen)

XYRIS

Legacy Member
Juist dit. heb nog juist een 24X lezer van creative en floppy drive

BaNaaN2k4

Legacy Member
celly 700mhz
64+64+32 meg ram
scsi controller
cdrw
cd lezer
degelijke case met koeling en 300w psu
netwerkkaart en geluidskaart ( creative )
40gb maxtor
nvidia riva tnt graka
floppy

winxp prof

007neok007

Legacy Member
@xyris en banaan
Hoeveel zouden jullie er nog voor willen hebben?
Werkt alles nog perfect?
Zou iemand het mss naar mij kunne brenge?

XYRIS

Legacy Member
Heb al is bod gehad op mobo en cpu met koeler voor 25€ dus 25? en dan mem moet je weten wat je wil hebben...

XYRIS

Legacy Member
case, mja voeding ook.

Case is een zwarte met ruit & blauwe ledfan in.
juist vanboven paar gaatjes in.



foto

foto2

case opzij enz goed. front usb zijn der ook uit. maar der is een klepke voor dus da ziede ni en die stucket van WASHINGTON is er al lang af. Juist die bovenkant...ook heb ik maar 1 zwart klepke, dus nog gat open als je 1 rom insteekt

In die pc steekt ofwel:

350watt (met 2 molexkes afgesneden maar afgeplakt, allez moet is zien wa precies
350watt zonder aan gesneden
145 ook ni aangesneden.


Case + voeding waar aan geknipt is 11€

+ 25€

dan moet je kiezen uit 2 latten van dit

256mb sd-r
128 mb sd-r
64sd-r

XYRIS

Legacy Member
Neen was een bod. Maarhad niet direct gereageerd en heb dan vorige week pm gestuurd en antwoord niet dus neem jij is dan is het voor u.

007neok007

Legacy Member
Kga eerst nog wel ff wachten en zien of er nog andere zijn me een systeempje.
@banaan Hoeveel wilt ge nu voor u systeem ? (en zout ge het mss kunne brenge naar tremelo?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan