Archief - [GZ] Leovinci ZX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
Ik zoek een zx uitlaat in goede staat (dus zonder gaten etc...) die op een booster spirit past. En de trekveren die erbij zaten indien ook derbij. Hopelijk heeft iemand een.
Greetz

stimpy13

Legacy Member
zijde wel zeker da ge da wilt kopen , ik vind nogaltijd polini het beste qua trekken en snelheid , ma leovinci trekt langs geen kanten

GregoryCo

Legacy Member
hij moet wel gehomogleerd blijven, tis nie echt de bedoeling om rapper te gaan maar om op te trekken

n.t

Legacy Member
koop u dan gewoon een sito+ of een orignele van nen OUDEN booster zonder appendix

DaWizard

Legacy Member
Ik heb hier nog een Ninja Twinner liggen die weg mag. Stond vroeger op mijne spirit. Loodjes en trekveren moete hier ook nog wel erges liggen peisk

GregoryCo

Legacy Member
Ninja is nie gehomogleerd dacht ik.
@n.t die originele zie ik nie graag, ook daarmee da ik verander

stimpy13

Legacy Member
ik zeg et tog , leovinci trekt langs geen kanten , al genoeg gezien , steek er polini onder en ge gaat veeeeeeeeeeel beter trekken of gianelli es ook nog redelijk goe qua trekken

GregoryCo

Legacy Member
ma polini is toch nie gehomologeerd?
tmoet gehomologeerd zijn eh

DaWizard

Legacy Member
denk nie da homologatie veel belang heeft. zolang em nie te snel gaat is da in orde volges mij!

Gogeta

Legacy Member
tochnie ken al mense die hebbe moet afdokken daarvoor, al ging da ding niet te rap... en als ge wilt dada nie te rap ga dan kunde uwen uitlaat wer lekker gaan begrenzen en ebde ook nieveel nut :S

khad vroeger op men booster ng een zx staan, wasr tevreden mee, trok niet super ma toch goed genoeg... en kvin da best ne mooie uitlaat ook...

best datge zoekt op 2dehands.be trouwes, daar vinde da meer denkik dan hiere ;)

SPEEDMAN

Legacy Member
ja leovinci ni trekken?
hallo zeg.

de eerste 20 per uur niet, maar dan ineens begint hij te sleuren :eek:

een originele booster met aangepaste vario en varioringen verwijdert haalde toen toch 100 per uur :|

GregoryCo

Legacy Member
kheb al wss al de zx'en afgelopen op 2dehands.be maar niet echt iets gevonden, of ze reageren nie.

n.t

Legacy Member
mja ge moet gewoon van geen 1 uitlaat wonderen verwachten als de rest van uwe scoot origineel blijft.
dan zou ik u eerder aanraden van ne gietijzeren 50cc (of nen alu) van een merk als polini te steken ipv een uitlaat.
1) is wettelijk
2) geeft u (bij ne goeie) meer trekkracht dan zo een uitlaatje)
3) valt minder op bij de flikken dan een uitlaat)
4) uw brommer maakt een minder "electrisch" geluid, en bromt leuker.

ik had zo ne 50cc van polini met een orig uitlaat zonder apendix en denk ni dat er nen originele met zx mij kon volgen zenne...
't is nutteloos om op nen originele booster een uitlaat te steken als ge zelf nix van afstellen kent want ge gaat u dan blauw betalen aan uwe garagist en ofwel ist ni goe gedaan (trekt toch ni deftig op, maakt overtoeren,...) ofwel ist "deftig" gedaan maar gaat ge toch nog te rap...
een hebo homologato is ook en optie, tis redelijk standaard van uitzicht, ma theeft toch iets meer dan een gewone originele , 't is gehomologeerd, en t"trekt héél goed... (in den aard van de gianelli metal's van vroeger)
maarreuh.. om die nog te vinden (die hebo's) gaat ge lang mogen zoeken, en wsch uit ndl importeren...

tot zo ver mijn nuttige bijdrage

Gogeta

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
ja leovinci ni trekken?
hallo zeg.

de eerste 20 per uur niet, maar dan ineens begint hij te sleuren :eek:

een originele booster met aangepaste vario en varioringen verwijdert haalde toen toch 100 per uur :|

da wil ek wel is zien std en ontgrensd 100/h.... nog meer fabeltjes?
-------------
ja die snelle 50cc kunt ge mss ook nemen, ma wilt ge ook da hij 'beter' klinkt(eige smaak) dan kunde beter ne krul pakke ofzo hé, maja mijn smaak is de uwe niet...

oh en andere uitlaat ofniet, als ge een rollerbank tegekomt erop moete toch.. mijn ice was standaard alleen uitlaand onbegrensd en ik kon mooi op de rollen... al een geluk dat em koud stond en dage bij volle gas trager gij bij mij dan 3/4 :D domme flik :D 62 op rollen muhahah !! wel 50euro boete voor opt fietspad ter rije:'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan