paraDOTbe
Legacy Member
Ik ben opzoek een lappie voor me gf...
Moet redelijk XP draaien, M$ Office, i-net en een xvid'je kunnen spelen. Moet ook enkel maar een CD-ROM hebben, dus geen DVD-ROM en/of CD/DVD schrijver. Ook floppy is niet belangrijk, tenzij er natuurlijk disks met drivers bijzitten
Voorderest moet er natuurlijk wel geluid, ethernet en minimaal 10 Gbyte HDD insteken... Ik zat aan een processor te denken van PIII 800 Mhz of iets meer. Of is da te hoog gegrepen?
iig ik ga ni hoger dan € 250,00, dus kom ni af met bedragen van € 275,00!!
Heb je iets wat mij kan helpen, laat t me dan weten en we komen er wel uit.
Wel alleen uit regio Antwerpen, want heb geen goesting om de Post de pret te laten verpesten.
Greetzzz
Moet redelijk XP draaien, M$ Office, i-net en een xvid'je kunnen spelen. Moet ook enkel maar een CD-ROM hebben, dus geen DVD-ROM en/of CD/DVD schrijver. Ook floppy is niet belangrijk, tenzij er natuurlijk disks met drivers bijzitten
Voorderest moet er natuurlijk wel geluid, ethernet en minimaal 10 Gbyte HDD insteken... Ik zat aan een processor te denken van PIII 800 Mhz of iets meer. Of is da te hoog gegrepen?
iig ik ga ni hoger dan € 250,00, dus kom ni af met bedragen van € 275,00!!
Heb je iets wat mij kan helpen, laat t me dan weten en we komen er wel uit.
Wel alleen uit regio Antwerpen, want heb geen goesting om de Post de pret te laten verpesten.
Greetzzz
kan daar dan toch een USB hub'ke opzetten!! 