heb ergens volgende week ook een ipaq 3870 tekoop
die heeft wel redelijk wat gebruikssporen maar de batterij ervan gaat wel ettelijke dagen mee ook met intensief gebruik .
gebruikssporen zijn vooral aan de achterzijde omdat diegene waar ik hem van kocht een gps houder had in de wagen waar ge hem moest inschuiven .
en de powerbutton werkt ook ni meer (was al zo als ik hem kocht ) nooit geen last van gehad ik zet em gewoon met een andere toets op .
kan vrij veel soft meegeven ook vermits deze niet werken op mijne nieuwe ( windows ce)
gaat wel pas weg als ik mijne nieuwe heb ( hopelijk vandaag maar vermits iedereen staakt

)
collega van mij heeft ook nog een tomtom 5 pakket met gps muis liggen voor deze die nooit gebruikt is wegens niet compatibel met de zijne .