Archief - [GZ] Fanadapter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ozymandias

Legacy Member
heb er hier nog wel zo een liggen, maar tenzij je in de buurt van edegem woont en het wilt komen afhalen vrees ik dat het kwa prijs interessanter is voor mij die niet te verkopen.

outl@w

Legacy Member
Ozymandias zei:
heb er hier nog wel zo een liggen, maar tenzij je in de buurt van edegem woont en het wilt komen afhalen vrees ik dat het kwa prijs interessanter is voor mij die niet te verkopen.

Ik woon niet in de buurt van edegem spijtig genoeg :)
Hoeveel zou ge vragen om hem op te sturen ? Gewoon in zo een standaard bubbel envelop kost da 1 euro ofzo denk ik. Dus hoeveel incl vraagt ge ? dan kan ik nog zien he ..

Ozymandias

Legacy Member
Uw pm box zit vol dus zet ik het gewoon hier:

Nieuw kost dat nog 8 euro (http://www.loveno.be/product/3535). Logischerwijze kan ik dus niet meer vragen dan 8 euro incl voor dat ding... Nu komt er nog bij dat bij die van mij langs 1 kant een doorgedraaide schroefdraad heeft (opgelost door grotere vijs), of maw een defect dat de prijs nog omlaag trekt. Verzending zou me een gewatteerde omslag + post (in totaal rond de 3.5 euro want daar zitten ook vijzen bij) kosten. Dus stel dat we realistisch willen zijn, dan zou ik nog 2.5 euro overhouden. Da's niet echt de moeite die ik er aan heb waard vind ik zelf. Zou je het komen ophalen zou ik je 5 euro vragen, maar zat ik niet met de miserie van pakketje te moeten maken, naar de post te doen enzovoort. Vandaar liever niet echt verkopen, sorry.

outl@w

Legacy Member
Ozymandias zei:
Uw pm box zit vol dus zet ik het gewoon hier:

Nieuw kost dat nog 8 euro (http://www.loveno.be/product/3535). Logischerwijze kan ik dus niet meer vragen dan 8 euro incl voor dat ding... Nu komt er nog bij dat bij die van mij langs 1 kant een doorgedraaide schroefdraad heeft (opgelost door grotere vijs), of maw een defect dat de prijs nog omlaag trekt. Verzending zou me een gewatteerde omslag + post (in totaal rond de 3.5 euro want daar zitten ook vijzen bij) kosten. Dus stel dat we realistisch willen zijn, dan zou ik nog 2.5 euro overhouden. Da's niet echt de moeite die ik er aan heb waard vind ik zelf. Zou je het komen ophalen zou ik je 5 euro vragen, maar zat ik niet met de miserie van pakketje te moeten maken, naar de post te doen enzovoort. Vandaar liever niet echt verkopen, sorry.

Geen probleem, snap ik wel. Dan laat ik het hier nog open staan moest iemand anders er nog ene hebben liggen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan