GoUdVisKe
Legacy Member
Hoi,
zoek e compaq deskpro dinges, met intel cpuke vanaf PII 350 -> PIII 1.0, iets daartussen is goed, alleen de kast is normaal voldoende, heb geen nood aan toetsenborden, muizen en schermen
tell me what you've got and what you want for it
afhaling is mogelijk als't nie andere kant van belgie is
dan kost m'n naft ver meer dan de pc 
grtz
zoek e compaq deskpro dinges, met intel cpuke vanaf PII 350 -> PIII 1.0, iets daartussen is goed, alleen de kast is normaal voldoende, heb geen nood aan toetsenborden, muizen en schermen
tell me what you've got and what you want for it
afhaling is mogelijk als't nie andere kant van belgie is
dan kost m'n naft ver meer dan de pc 
grtz


