Archief - GZ: Compaq Deskpro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GoUdVisKe

Legacy Member
Hoi,

zoek e compaq deskpro dinges, met intel cpuke vanaf PII 350 -> PIII 1.0, iets daartussen is goed, alleen de kast is normaal voldoende, heb geen nood aan toetsenborden, muizen en schermen

tell me what you've got and what you want for it
afhaling is mogelijk als't nie andere kant van belgie is :) dan kost m'n naft ver meer dan de pc :p

grtz

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Maat van mij heeft ene staan... Ne Compaq Deskpro EN (PIII 1gig)
100€is de vraagprijs...

Greetz

GoUdVisKe

Legacy Member
vind 100 euro toch wa veel vo e pIII
kunt ge mss wa meer specs geven ?

ik veronderstel 20 gig hd van 7200 rmp ?
en wrss 256 mb sd ram
cdlezer of writer ?

indien dit 80 euro afgehaald, indien ik effe kan zien of die goed werkt...

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Iooo,

ik zie die gast morgen op het werk.
Schijf is 20 of 40gig.
256mb ram idd
cdlezer

prijs is in orde voor hem tenzij het schijf is van 40gig, dan had hij graag 90 gehad. Hou er wel rekening mee dat het wel dan pas vanaf woensdag zal zijn dat je kan komen bekijken... Aangezien hij die pc dan moet meebrengen naar het werk, en ik dan mee naar huis... :)

GoUdVisKe

Legacy Member
als't 40 is is 90 goe :-) no problem,
naar komen kijken in de week is misschien wat moeilijk, tenzij savonds mogelijk is... ik werk overdag hele dag (buurt van bxl)

dus ofwel op een avond na't werk, als da kan voor jou, ofwel zaterdag/zondag als dat gaat voor jou...

van waar ben je ergens ?

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
's avonds lukt misschien wel, als we goed afspreken tenminste, want heb ook ni zoveel tijd 's avonds meestal :(
Ben van Welle, juist voorbij aalst als ge vanuit lede komt ;)
i'll stay in touch... Ge moogt morgen bericht verwachten met grootte van schijf, ...
greetz

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
grootte van schijf: 20gig
met andere woorden, zal voor 80€moeten zijn dan zeker? :)
Ge laat maar iets weten, morgen heb ik die bak mee dan tot bij mij

greetz

One-t|M@[hINe

Legacy Member
{FgnZ} DeBroin zei:
grootte van schijf: 20gig
met andere woorden, zal voor 80€moeten zijn dan zeker? :)
Ge laat maar iets weten, morgen heb ik die bak mee dan tot bij mij

greetz

uw sig is echt veel te groot

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
uw sig is echt veel te groot


bedankt voor de zeer nuttige info ;)
Ik ga niet over het maximum aantal karakters, dus is wel toegelaten, niet? :)

GoUdVisKe

Legacy Member
oki,

als het voor jou past een avond in de week, buiten vrijdag, dan kan ik niet, anders zaterdag of zondag overdag, voor of namiddag...

laat maar weten wat je het beste uitkomt :-)

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
ik vrees dat de zondag de enige dag is die goed past :s
Ofwel zaterdag tussen 12 en 14u ongeveer, dan past het ook :)
vrijdag past mij ook niet, en overdag steeds werken in de week en 's avonds eig ook bitter weinig tijd :(

GoUdVisKe

Legacy Member
zondag dan maar he ;-)
moet voor mij ook wel lukken...

kan je me tegen dan een pmtje sturen met adres en gsm nummertje enzo ;-)

GoUdVisKe

Legacy Member
gaat dit nu door voor zondag ?
stuur pm met adres en gsm nummer als je wil

en een uur ofzo, wanneer :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan