http://users.pandora.be/XYRIS/Midi Case/
Daar kunde zeker iets mee doen
Heb nog een 3/4 bus zwart ong staan
- primer voor plastiek (VOL)
- vernis voor blink + dat verf beter houd zo goe als vol
heb met die vernis + black 2 zijkanten gedaan
Heb ook nog schuurpapier nieuw in verpakking (denk 1 vel uit)
waarmee die verf van die case heeeel makelijk af gaat (amper schuren en ge zit op bloot ijzer/metaa wat het ook mag zijn) + ook nieuwe rol afplaktape.
Dacht deze case te painten, iet simpel in te steken, ook logo van clan op te zetten en dan voor op lans, een serverke