Archief - Gsm max 180€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Simonn

Legacy Member
Ik ben dus op zoek naar een gsm die me max. 180€ kost. Bovenop het geld kan ik er een nog een sagem myx-7 bij geven (boekje, doos, factuur,...aanwezig. Toestel in goede staat!)

Ik zoek een openklapbaar toestel, andere interesseren me niet.

Groetjes

Simonn

Legacy Member
Hm ik denk er nog over na. Mijn voorkeur gaat niet direct uit naar Sharp.

Simonn

Legacy Member
Daar is de interesse al groter...alhoewel ik liever een gsm zou hebben waar de display beschermd is (openklapbaar)..
Hoeveel zou je er trouwens voor vragen? Staat? Ouderdom? Garantie?

hystrix

Legacy Member
gsm is echt in uitstekende staat
ik kom deze vakantie naar de zee dus testen is mogenlijk, echt prachttoestel.
Ik heb er spijt van dat ik mij nen w800i heb gekocht want zoveel betere camera en mp3 speler heeft hem ni.

Aan welke prijs had jij gedacht ?

Simonn

Legacy Member
hystrix zei:
gsm is echt in uitstekende staat
ik kom deze vakantie naar de zee dus testen is mogenlijk, echt prachttoestel.
Ik heb er spijt van dat ik mij nen w800i heb gekocht want zoveel betere camera en mp3 speler heeft hem ni.

Aan welke prijs had jij gedacht ?

Neen sorry ik had het over die sony erricson :)
Een sharp moet ik niet hebben.
Thx anyway

X-travaganza

Legacy Member
wat dacht je van een samsung X460...zie hier

en vooral iemand hier begint van "tiens,hij was toch verkocht op kapazaa...
1. Hij was effectief verkocht via Kapazaa...maar ik kon hem dan verkopen voor €120 aan een ander (via 2dehands).Hij zou er ook om komen
2. Maar de kl*j* werkte "zogezegd" in een 3 ploegensysteem (ik dus ook) en ons systeem overlapte elkaar.We zouden afspreken in 't weekend...maar er kwam altijd "plots" iets tussen (of ik kon eens niet)
3. Heb dus gewacht tot begin deze maand en toen kwam die "*#£*#&" gewoon doodleuk vertellen dat hij hem niet meer wou en dat hij een ander gekocht had


Maar mocht je me niet vertrouwen moet je maar eens kijken op de whitelist (en de blacklist ook waar ik niet opsta)...ik wil niet dat ik in 't zak gezet word,dus doe ik da zeker bij andere ook niet

btw,hij mag weg voor €100 want hij moet weg.Ik heb een andere GSM,m'n vriendin ook en anders ligt hij daar toch maar

greetz
X-travaganza
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan