Archief - Grafisch lcd shermke + fan - en tempcontroller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse5844

Legacy Member
Hey iedereen ,

Ik ben op zoek naar zo'n grafisch lcd'tje voor in uw pc te bouwen waarop je dan vanalles kan tevoorschijn kan laten komen , dit aan de hand van een programma. Meer bepaald actuele cpu gebruik , geheugen gebruik , HDD gebruik enz....

En dan ben ik nog op zoek naar een fan - & tempcontroller voor in m'n case
Je hebt van die controllers die je kan inwerken in een lege drive bay waar normaal cd - dvd drives geplaatst worden.

Zeg me wat je hebt liggen , eventueel een fotoke / link ervan zou niet mis zijn.

Gelieve ook een vraagprijs te vermelden aub !

Greetz krisse...

krisse5844

Legacy Member
Bedankt voor de link , maar ik zou eventueel zoiets willen twedehands vinden...

outl@w

Legacy Member
voor wat gij zegt hebt ge toch geen grafishe lcd nodig ..
ik heb een gewone lcd gekocht
iets in deze aard:link

saikoboarder

Legacy Member
ik heb een 4 inch tft liggen
dus kleuren enzo erbij
is 8 cm op 4
kan aangesloten worden op tv-out van u graka en krijgt voeding van een molex
als je een goed bod doet doe ik hem mss weg

lollerdelol

Legacy Member
outl@w zei:
voor wat gij zegt hebt ge toch geen grafishe lcd nodig ..
ik heb een gewone lcd gekocht
iets in deze aard:link

mogen we dan ook weten waar ge da hebt gekocht? :D

krisse5844

Legacy Member
saikoboarder zei:
ik heb een 4 inch tft liggen
dus kleuren enzo erbij
is 8 cm op 4
kan aangesloten worden op tv-out van u graka en krijgt voeding van een molex
als je een goed bod doet doe ik hem mss weg

Ja , ik heb geen flauw benul van wat zoiets mag kosten tweedehands . ( Sry daarvoor maarja) . Dus ik stel voor dat jij een richtprijs laat weten en dan zie ik wel :niceone: ... En tv out , daar kunde enkel ook maar uw beeld vanop monitor op dat tft'ke zetten zeker?

I.v.m opm omtrend dat grafisch lcd en al dan niet nodig hebben. Uw temps kunde dan bijvoorbeeld laten tevoorschijn komen in een mooi achtergrondje ofzo wat je bij een normaal karakteristiek lcd niet kunt, daarom dus een grafisch lcd...

I.v.m linkje die gegeven werd : Ik heb het bekeken , waarvoor dank aan de persoon die de link gegeven heeft en deze hou ik dan ook als laatste optie

outl@w

Legacy Member
lollerdelol zei:
mogen we dan ook weten waar ge da hebt gekocht? :D

:) Ik kan er via een kameraad aankomen nieuw. Het de versie zonder backlight. Backlight is wel te fixen met leds heb ik al op internet gezien.
Heeft reeds alle aansluitingen erop dus gewoon inpluggen (printerpoort voor aansturing en usb voor stroom).

greetz

lollerdelol

Legacy Member
outl@w zei:
:) Ik kan er via een kameraad aankomen nieuw. Het de versie zonder backlight. Backlight is wel te fixen met leds heb ik al op internet gezien.
Heeft reeds alle aansluitingen erop dus gewoon inpluggen (printerpoort voor aansturing en usb voor stroom).

greetz
:p wa vraagt uwe kameraad dervoor? :$

krisse5844

Legacy Member
Blijf maar wat doorpraten dan blijft men thread teminste omhoog :D

Nee serieus , NOG STEEDS OPZOEK hé mensen !!!

Greetz krisse

Beasty_82

Legacy Member
Ik heb hier nog een Coolermaster Aerogate II fancontroller liggen. Is in zeer goede staat, maar 1 van de 4 temperatuur sondes is stuk. Ik heb ergens vernomen dat je die kan bijbestellen, maar aangezien ik ondertussen van case en coolers verandert ben is deze controller overbodig geworden.

kleur = zwart

Stuur een pm als je interesse hebt. :)

krisse5844

Legacy Member
Beasty_82 zei:
Ik heb hier nog een Coolermaster Aerogate II fancontroller liggen. Is in zeer goede staat, maar 1 van de 4 temperatuur sondes is stuk. Ik heb ergens vernomen dat je die kan bijbestellen, maar aangezien ik ondertussen van case en coolers verandert ben is deze controller overbodig geworden.

kleur = zwart

Stuur een pm als je interesse hebt. :)


Check pm !

krisse5844

Legacy Member
@ Beasty_82 :

Heb uw pakje zonet ontvangen en ingebouwd and it works great!!! Zal je dan ook direct whitelisten !

Nogmaals bedankt voor de vlotte en goede verkoop ! Het was aangenaam zaken met u doen !

Greetz krisse...

Beasty_82

Legacy Member
Bedankt, ik heb je zonet ook gewhitelist als koper. Veel succes met uw project.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan