robbeke
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een beginnersgitaar.
Makkelijk bespeelbaar, en in orde.
Ik hoor vaak de instap Fenders vallen, dus iets soortgelijk
Mag met wat gebruiksporen zijn .
Mocht je nog een klein versterkertje hebben of een tas erbij heb ik ook hier interesse in.
Laat maar weten wat je hebt, en hoeveel je er voor wil.
Makkelijk bespeelbaar, en in orde.
Ik hoor vaak de instap Fenders vallen, dus iets soortgelijk
Mag met wat gebruiksporen zijn .
Mocht je nog een klein versterkertje hebben of een tas erbij heb ik ook hier interesse in.
Laat maar weten wat je hebt, en hoeveel je er voor wil.