Archief - goedkope startersgitaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

robbeke

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een beginnersgitaar.
Makkelijk bespeelbaar, en in orde.

Ik hoor vaak de instap Fenders vallen, dus iets soortgelijk :-)

Mag met wat gebruiksporen zijn .

Mocht je nog een klein versterkertje hebben of een tas erbij heb ik ook hier interesse in.

Laat maar weten wat je hebt, en hoeveel je er voor wil.

b0rn2die4

Legacy Member
zoek je elektrisch of akoestisch?

Ik heb nog een splinternieuwe yamaha C40 black. Deze zo Yamaha C40 Black | KEYMUSIC België
Vorig jaar aangekocht, maar letterlijk nooit gebruikt. Beetje impulsieve aankoop geweest en nooit tijd voor gemaakt.

Komt met zak van ritter, deze zo Ritter RJG300 Dreadnought Guitar Bag Black Stone | KEYMUSIC België

Gitaar en zak vorig jaar dus aangekocht bij Key Myusic Mechelen, prijs te samen is nieuw 160 euro. Heel veel wil ik er ook niet op verliezen want is nog NOOIT gebruikt. Hoeveel geef je ervoor?

Grts :)

Diapz

Legacy Member
Ik heb nog een hele oude, lees: minstens 25 jaar oude, MAYA, SG-model gitaar met goede seymour duncan pickups. Heel lichte gitaar met dunne nek. Perfect voor de beginner. Net laten afstellen in drop D, maar is perfect te herstemmen naar standaard tuning. :)

Foto's kan ik je op aanvraag wel doorsturen. De gitaar heeft al heel wat doorstaan en is dus in zeer gebruikte staat. Maar dit doet niets aan de sound. Het is ook niet de mooiste gitaar, maar qua prijs/kwaliteit zit je met Koreaanse/Japanse modellen wel goed. :)

Prijs te bespreken.

Ps: Fender affinity en instapmodellen zou ik durven afraden.. dan ben je beter dat je 50 EUR bijlegt en een goede tweedehandse of (een iets minder goede) nieuwe koopt :)

Je ziet maar.. :)

Crovax

Legacy Member
Ik heb hier nog een fender squier, 1,5 jaar oud + versterker,drumcomputer,distortion pedal en polytune. Nieuw prijs was ver over de 700euro. De squier koste me toen al 290euro. Heel pakket mag weg voor 450euro en dan heb je een super deal voor e3n startpakket! Voor fotos en info kan je me altijd even pm'n

robbeke

Legacy Member
Bedankt voor al de reacties, maar ik heb een behringer setje kunnen kopen om men basis te leren .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan