Archief - [gez][x-box]console met een s-controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EvilDevil10en

Legacy Member
ik ben op zoek naar een x-box console,
voorwaarde: volledig in orde, perfect werkend
stel maar voor

astragtuner

Legacy Member
Ik heb nog nen xbox en s-controller
Ben van eeklo...mss beetje te ver voor jou?

cooly

Legacy Member
Heb er ook nog een staan,
maar ben eigenlijk nog niet van plan om hem nu al te verkopen,
tenzij ik een erg goed aanbod krijg ;)
2 s-controllers en ook wat games,maar hij heeft wel een slechte dvd-drive (kan geen cd-r/rw's lezen,dvd's wel als ge zo een afstandsbediening hebt natuurlijk)

steven2goossens

Legacy Member
Ik denk da genen enkele niet-gemodde xbox cd-r of cd-rw kan lezen :) (die van mij kon da toch ook ni, alleen originele cd's

vinteg

Legacy Member
steven2goossens zei:
Ik denk da genen enkele niet-gemodde xbox cd-r of cd-rw kan lezen :) (die van mij kon da toch ook ni, alleen originele cd's

komt omdat ge oude revisie hebt met slechte dvd drive zoals hierboven vernoemt

steven2goossens

Legacy Member
Da noem ik ni slecht, slecht is voor mij versleten of kapot :)
En ik heb altijd gedacht da ze daar gewoon een beveiliging in hadden gebouwd :p

EvilDevil10en

Legacy Member
@ astra is er mogelijk tot brnegen, en wat is je vraagprijs
@ cooley heb entueel ng nen drive ligge as ge interesse hebt

cooly

Legacy Member
EvilDevil10en zei:
@ astra is er mogelijk tot brnegen, en wat is je vraagprijs
@ cooley heb entueel ng nen drive ligge as ge interesse hebt
Nee dank u,aangezien ik hem toch bijna ga verkopen als ik wat meer geld heb voor de 360 :p

EvilDevil10en

Legacy Member
en wa wilt ge ter voor?
aangezien ge zegt da den dvd drive nimeer zo goed leest, kunde er toch zoveel nimeer vo verwachte??

kloon

Legacy Member
ik heb er ook nog 1tje staan met een s controler en dvd kit ( regio heist op den berg)

FilmFabriek

Legacy Member
Ik heb nog een met s-controller en 4 gewone controllers.
En een tiental games, alles in perfecte staat.
Vraagprijs = +- 225 euro.
Als je wil zal ik namiddag de games posten.

M.v.g FilmFabriek

cooly

Legacy Member
EvilDevil10en zei:
en wa wilt ge ter voor?
aangezien ge zegt da den dvd drive nimeer zo goed leest, kunde er toch zoveel nimeer vo verwachte??
Ik heb nooit gezegd dat hij niemeer zoveel leest,
het is gewoon een thompson drive en die lezen zoiezo al geen cdr's of rw's maar originele cd of dvd's leest hij nog altijd perfect ;)

EvilDevil10en

Legacy Member
@filmfabriek: verkoop je de console apart, want heb zelf ng een heleboel games
@ astra: srry dan geen interesse
@ colly: azo tis nen thgompson, ik heb hier ng nen samsung en nen philips drive ligge, die lazen toch zonder probleem kopies, allez hing natuurlijk af van het merk van cd's of dvd's

FilmFabriek

Legacy Member
EvilDevil10en zei:
@filmfabriek: verkoop je de console apart, want heb zelf ng een heleboel games
@ astra: srry dan geen interesse
@ colly: azo tis nen thgompson, ik heb hier ng nen samsung en nen philips drive ligge, die lazen toch zonder probleem kopies, allez hing natuurlijk af van het merk van cd's of dvd's
Nee, sorry.

cooly

Legacy Member
Idd,een samsung las alles normaal goed,maar de thomspons zijn de oudste (mijn xbox is wel nog maar een jaar oud) en lezen dan ook alleen originele cd's,alhoewel hij een dvd-/+r wel leest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan