Archief - gezocht: weekendjobke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThA_NiCo

Legacy Member
hey,
ik zoek dus nen job voor int weekend (zaterdags vanaf +- half 4, en zondag)
omdak graag wa zou bijverdiene (auto...)
ik ben van regio dendermonde
als ge iets aan te bieden hebt, of ergens iets weet in die buurt, gelieve tan iets te laten weten.

alvast bedankt. groetjes Nico

pereke

Legacy Member
Ga eens horen bij Frisor-Disor in Londerzeel. Daar zoeken ze altijd wel volk voor weekend/nachtshifts. Das werken onder -30 dus nog met vriespremie. Pree is ni slecht, redelijk zwaar.

Londerzeel industriepark, aan de A12

Grtz

ThA_NiCo

Legacy Member
mja is wa moeilijk te bereike peisk londerzeel.
jawadde das toch ma koud zenne :) .

groetjes, toch al bedankt

pereke

Legacy Member
ThA_NiCo zei:
mja is wa moeilijk te bereike peisk londerzeel.
jawadde das toch ma koud zenne :) .

groetjes, toch al bedankt

In thermische uitrusting zweet ge meer as iets anders zenne ;)

Firefoxbt

Legacy Member
pereke zei:
In thermische uitrusting zweet ge meer as iets anders zenne ;)


ik heb in vakantiejob es in zo'n fabriek mogen werken (ik moest vloeren leggen voor ander bedrijf en moest naar daar voor 3 dagen) .
eerste dag was'k daar in m'n t-shirt en was daar -2 graden buiten de reuzevriezers, gelukkig moest'k niet IN die vriezers gaan werken :lol:

Maargoed.. :p

OT : Mss kan je eens zeggen wat voor soort werk je zoekt? horica/industrieel/... ?

ThA_NiCo

Legacy Member
zo iets horeca-achteg (bv een taverne ofzo geweet wel he),
omdat ge daar vaak maar savonds moet beginne, aangezien ik zaterdags vanaf 3u-half4 maar kan

850T5-R

Legacy Member
IK zoek eventueel nog 1 webdesigners.

Taken:
- Afleveren van 1 photoshop file. Gemaakt naar omschrijving van de klant.
- Na controle van de klant desgewenste aanpassingen doen.

Betaling per afgewerkte eindfile. Niet per uur.
Bij sommige klanten zal dat vlot gaan, bij anderen zal je die file 30 keer mogen aanpassen.

Premie hiervoor moet nog bepaald worden. Dit is geen zwartwerk en zal dan ook aangegeven worden. Want ik moet RSZ op je betalen enzo.

ThA_NiCo

Legacy Member
mja, kan je me anders een mail sturen met wat dat juist inhoud van die photoshopfile, hoe betalingen verlopen enz...
mail me op [email protected]

alvast bedankt
groetjes nico

850T5-R

Legacy Member
EDIT: Stop mailing. ZIj die gemailed hebben behandel ik na het weekende.

ThA_NiCo

Legacy Member
bwa werken met photoshop, kheb wel vroeger veel gepictuned en gwn wa fotos bewerkt as ge da ook me photoshop werke noemt... kunt ge bv is een voorbeeldjen sture van zo een ontwerp da moest gemaakt worde ofzo?

groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan