Archief - gezocht PCI-Express x16 Riser cable

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sletseke

Legacy Member
bij deze zoek ik een PCI-Express x16 Riser flexcible cable om een case mod verder te kunnen afwerken (de gpu komt achter het mobo te zitten )

1tje van +-15cm heb ik al voldoende lengte mee

1tje zoals hier bij azerty.nl is perfect voor de build : Hicom PCI-Express X16 Riser @ Azerty (maar te lange levertijd)

welke ex-miners of 9livers hebben dit liggen op overschot ????
eventueel een tip waar hij vlotter kan gekocht worden is ook welkom

graag prijs excl vermelden

awaces

Legacy Member
Ik kan verzenden, het gaat hier wel om een PCI-E Extension Cable Flex Ribbon 1x -> 16x
Op zich geen probleem gezien de 1X ook perfect in een slot past.

Screenshot by Lightshot
Ik dacht aan € 10 incl verzending.

sletseke

Legacy Member
awaces zei:
Ik kan verzenden, het gaat hier wel om een PCI-E Extension Cable Flex Ribbon 1x -> 16x
Op zich geen probleem gezien de 1X ook perfect in een slot past.

Screenshot by Lightshot
Ik dacht aan € 10 incl verzending.

Obscurax zei:

beiden niet wat ik zoek , ik heb echt de 16x-16x nodig want die 1x wilt het mobo niet pakken (zelf zo 1tje liggen en die wilt hem resoluut niet nemen , getest met een 16x en die werkte dan perfect )
toch bedankt voor de aanbieding

iBMW

Legacy Member
Ik heb nog een 16x - 16x, maar ik kan pas binnen 2 weken verzenden.

sletseke

Legacy Member
iBMW zei:
Ik heb nog een 16x - 16x, maar ik kan pas binnen 2 weken verzenden.

das zou zeker geen probleem zijn ! laat je me iets weten wat je er nog voor vraagt incl zending?

Warezdude124

Legacy Member
ik heb normaal ook nog 16x 16x, als je wil kan ik ze deze week testen met een gpu en verzenden, zeg maar hoeveel je er voor wilt geven en welke postformule.

sletseke

Legacy Member
Warezdude124 zei:
ik heb normaal ook nog 16x 16x, als je wil kan ik ze deze week testen met een gpu en verzenden, zeg maar hoeveel je er voor wilt geven en welke postformule.

ok testen hoeft niet dat heb ik al gedaan met 1tje van een kameraad dat ik even mocht lenen

wat zou je er nog van willen hebben ? ik zie ook in je profiel Gent staan ? kan eventueel daar afgehaald worden ?

sletseke

Legacy Member
Kga even zien Warezdude nog ervoor wilt hebben en of hij dichter woont
Ik hou het alles sinds in mijn achterhoofd

Warezdude124

Legacy Member
Ik heb hem vandaag getest, 15 minuten met furmark en een 5870, geen problemen te melden. GPU-z geeft 16x (2.0) aan. Ik garandeer uiteraard niets ivm met hoelang die gaat meegaan.
16cm(kabel) + ongeveer 2x2cm (connectors)
6€ af te halen ergens bij de aldi bij UZGent.
Zal wel enkel volgende week kunnen, tijdens mijn lesvrije uren (dus sowieso mogelijk na 17u15).

Ik heb er zelf nog een tweede als ik me niet vergis. (moesten er mensen meelezen :) )

sletseke

Legacy Member
Warezdude124 zei:
Ik heb hem vandaag getest, 15 minuten met furmark en een 5870, geen problemen te melden. GPU-z geeft 16x (2.0) aan. Ik garandeer uiteraard niets ivm met hoelang die gaat meegaan.
16cm(kabel) + ongeveer 2x2cm (connectors)
6€ af te halen ergens bij de aldi bij UZGent.
Zal wel enkel volgende week kunnen, tijdens mijn lesvrije uren (dus sowieso mogelijk na 17u15).

Ik heb er zelf nog een tweede als ik me niet vergis. (moesten er mensen meelezen :) )

Ok thx voor testen alvast
Pm me anders maar wanneer het dan past voor je zal tevens ook een pm sturen.

@ibmw bedankt voor het aanbod maar kga oo warezdude zijn aanbod ingaan daar dit dichterbij is voor mij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan