Archief - [GEZ] mobo, cpu AMD vanaf 2.2+ en DDR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bosske

Legacy Member
hoi,

ik open deze thread omdat ik spijtig genoeg al paar keer juist te laat was om te bieden op dingen die me interesseerden hier op forum

ik zoek dus volgende :

- processor en cooler : AMD Athlon die min op 2000mhz kan draaien, dus mag sempron, xp, of zelfs socket a zijn of andere

- bijpassend mobo (hangt dus af van de aanbiedingen die ik krijg voor de cpu, makkelijkst is natuurlijk iemand die ze samen wegdoet)

- DDR ram 512mb (mag 1 latje zijn, of 2 van 256, maar dan liefst dezelfde, ik heb nog een latje DDR 256mb pc2100 liggen, dus een tweede mag of eventueel ruilen tegen iemand die me aan twee andere kan helpen)

- hdd : van ongeveer 80GB, 7200 rpm, ide

gelieve steeds woonplaats en gewenste prijs mee te delen pls, normaal kan steeds worden afgehaald (behalve w-vl en limburg, dan kan verzending worden overwogen, of als prijs echt interessant is, dan zijn die extra kms dat wel waard) en indien mogelijk ook wat specs met je aanbieding, zodat ik wa kan googlen

alvast al thx voor jullie reacties!
grtz

darkassassin

Legacy Member
ik ga normaal gezien binnenkort mijn amd64 3500+ clawhammer verkopen, alst u intresseert let me know ;)

bosske

Legacy Member
@xyris : net de review van de A7V8X gelezen
- is alles nog erbij? (kabels, accessoires, boekje, drivers...)
- een bijpassende cpu?
- hoeveel wil je er nog voor, excl.?
grtz

@darkassassin : thx voor reactie, maar iets te hoog voor me

XYRIS

Legacy Member
bosske zei:
@xyris : net de review van de A7V8X gelezen
- is alles nog erbij? (kabels, accessoires, boekje, drivers...)
- een bijpassende cpu?
- hoeveel wil je er nog voor, excl.?

Ik heb juist nog mobo + IO caseplaatje.

=> Drivers kan ik geven op self made cd-rom.
=> Boekje who cares? Kan pdf vorm ook op CD zetten.

das alles zeker?

Doe een bod.

bosske

Legacy Member
kzal nog wa wachten om prijs te geven, eerst zien welke cpu ik kan vinden, en aan wa prijs, dit mobo is voor een socket a he

bosske

Legacy Member
2de upke smijten,

mobo, cpu, ram gevonden, dus niet meer nodig

wel nog op zoek naar een harde schijf van 80 Gb (ide) !, dus help me plss!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan