Archief - [GEZ] cpu, case, dvd, cdrw, hdd...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bosske

Legacy Member
hoi,
medestudente van mn zus wil pc wa upgraden, daarvoor op zoek naar volgende dingen :

- case : towercase in goede staat, liefst zwart, maar wit of zilver mag ook, zonder voeding (met voeding mag maar niet echt nodig, ze heeft nog de voeding uit vorige case)
- cpu : AMD athlon vanaf 1000, ze heeft nu een duron 750, dus is bedoeling dat ze redelijk sneller kan werken, volgens mobo kan ze tot max 2600+ @266mhz FSB
- dvd speler of cdrw of beiden, zwart of wit, hangt af v/d kleur van de case.
- een hdd van 40-80GB max.

ik speel jullie reacties naar haar door, en zij beslist dan over de prijs, so don't shoot me plz;), en als je prijs zowa de "gangbare" prijs van hier is, zal twel ok zijn zenne.

dit is zowat haar verlanglijstje, heb je iets liggen, laat het gerust weten plz (liefst met wa info erbij over de staat, link naar site of merk of type zodak wa kan googlen, of als je kan met fotoke en ook met je woonplaats en meeneemprijs excl., als het dan eventueel moet worden verzonden, rekenen we deze verzendkost er dan wel bij.
(afhalen kan, in regio ovl,antwerpen,brabant, of afspreken in tweekend aan st.pieters station gent)

thx voor jullie reacties alvast!

bosske

Legacy Member
@gert1 : thx voor reactie, maar liever een case die nog volledig in orde is
niemand anders die nog iets van het gevraagde liggen heeft???

.b0rn!

Legacy Member
kheb een cd schrijver liggen.. 8x 4x 32x (wit) :p
5€

pm me

bosske

Legacy Member
@ravenous : heb je wa meer info over deze case, en eventueel een fotoke?

kzie da je wel van heule bent, das wel een eindeke rijden he, of kan je eventueel het brengen tot oostende in tweekend? maar dan wel eerst wa meer info plz

@born : pm verstuurd

bosske

Legacy Member
via pm prima case gekocht van G-ShOt^ , deal perfect verlopen, dus zeker een whitelist!
alleen is er geen link naar een verkoop of zoekthread, omdat hij voorstel deed via pm, weet iemand hoe ik op andere manier de verkoper kan whitelisten?

@ G-ShOt : thx en tot later es mss!

John_Doe

Legacy Member
Heb hier nog een athlon 1.2 liggen in werkende staat.
Interesse -> pm

barongizmo

Legacy Member
samsung dvd 16/48x en samsung cd-rw 52/32/52x, allebei int zwart, nie veel gebruikt, interesse -> pm

bosske

Legacy Member
@ barongizmo : pm verstuurd
@ john doe : pm verstuurd
@huggy bear : kzal het doorgeven en zien wa ze zeggen

bosske

Legacy Member
per post gerief van barongizmo goed ontvangen, en het werkt perfect, dus thx en een whitelist!:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan