@ bennebiest : perfect! zelfde cpu, dus zal zeker passen, en kan worden afgehaald in dendermonde, ik stuur je pm om verder af te spreken
@ bikkers en bmf/johan : thx voor jullie reactie ! ik zal eerst contact opnemen met bennebiest, want cpu is zelfde als deze dat kapot is en kan daar afhalen, moest het toch mislopen, neem ik terug contact met jullie op
@ born : deze cpu is te zwaar voor mobo, ondersteunt maar tot max 1200mhz, maar toch zeker ook thx voor je reactie!