Archief - Gaming Laptop Alienware of MSI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
Hallo

Ik heb interesse in een gaming laptop, meer bepaald van Alienware of MSI geen Acer aanbiedingen.
Alienware liefst 14x maar 17x mag ook.
MSI mag GTxx zijn.
Indien interesse kan er geruild worden met een ps4 + opleg langs mijn kant.

Groeten

Retrotical

Legacy Member
Medion x7825 ? Stond in Best buy guide op tweakers toen ik hem kocht.

Gentei

Legacy Member
Retrotical zei:
Medion x7825 ? Stond in Best buy guide op tweakers toen ik hem kocht.
Ziet er wel goed uit maar dunno ken mensen die slechte ervaringen hebben gehad met Medion...

Retrotical

Legacy Member
Medion was inderdaad vroeger een rommelmerk. Maar is 2jaar geleden overgenomen door Lenovo.

Murugan

Legacy Member
Welke versie van de 17x zoek je? Ik heb een R3


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

vanic

Legacy Member
Retrotical zei:
Medion was inderdaad vroeger een rommelmerk. Maar is 2jaar geleden overgenomen door Lenovo.

Medion bestaat al van 1982 ... dus ' t zal wel geen zo'n "rommel" zijn dat er werd verkocht :D ... met ieder merk zullen er wel slechte ervaringen zijn ;)

ATI

Legacy Member
Medion heeft uitstekende dienst na verkoop,die doen terminste niet moeilijk.

Ik zou gewoon voor te gamen desktop samenstellen + laptop van 399€ ofzo???

Retrotical

Legacy Member
Als je een bodje wilt doen, zeg maar.
Is vorig jaar in september aangekocht en letterlijk 50-100uur gebruikt geweest.

Gentei

Legacy Member
Murugan zei:
Welke versie van de 17x zoek je? Ik heb een R3


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Welke is dat juist?
Hoe oud is hij?
ATI zei:
Medion heeft uitstekende dienst na verkoop,die doen terminste niet moeilijk.

Ik zou gewoon voor te gamen desktop samenstellen + laptop van 399€ ofzo???
Ik heb al een high end desktop in februari samengesteld, maar zoek ook iets om mobiel te zijn
Retrotical zei:
Als je een bodje wilt doen, zeg maar.
Is vorig jaar in september aangekocht en letterlijk 50-100uur gebruikt geweest.
Ga erover nadenken.

Murugan

Legacy Member
Wat bedoel je met welke dat juist is? M17X R3 is het type. Enkele specs: I7 2630QM, 8 GB RAM, Intel HD3000 + HD6990M, Samsung 830 120GB en een klassieke 320GB HD,DVDRW, QWERTY toetsenbord. Heeft wel wat cosmetische gebruikssporen. Bij interesse kan ik je wel meer info geven.

Gentei

Legacy Member
Murugan zei:
Wat bedoel je met welke dat juist is? M17X R3 is het type. Enkele specs: I7 2630QM, 8 GB RAM, Intel HD3000 + HD6990M, Samsung 830 120GB en een klassieke 320GB HD,DVDRW, QWERTY toetsenbord. Heeft wel wat cosmetische gebruikssporen. Bij interesse kan ik je wel meer info geven.

pm sent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan