Archief - Games waarde van 50€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kampers

Legacy Member
Ik zoek games die nog een Game Mania Used prijs hebben van 50€ of meer.

3x 50€ Xbox One
1x 50€ PS4

Het mogen de zelfde games zijn.

Laat hier weten welke game(s) je hebt en hoeveel je er nog voor wilt hebben.

Snowpanther

Legacy Member
Geef je er meer of minder dan 50 voor? :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

omg_bad_parents

Legacy Member
Ik heb nog Watchdogs en NfS Rivals, komt wel maar op €49.98 en €44.98 volgens hun site.

kampers

Legacy Member
omg_bad_parents zei:
Ik heb nog Watchdogs en NfS Rivals, komt wel maar op €49.98 en €44.98 volgens hun site.

het moet echt 50€ of meer zijn volgend de GM Site, toch bedankt

kampers

Legacy Member
kampers zei:
het moet echt 50€ of meer zijn volgend de GM Site, toch bedankt

Heb het is nagevraagd, en idd 49.98 is ook goed. Hoeveel wou je nog hebben voor Watch Dogs?

ralleke

Legacy Member
Ik heb Wolfenstein xbox one(BE-versie) hier nog liggen. Staat used aan € 54,98.

Hoeveel wil je er nog voor geven?

edit: Wolfenstein verkocht aan kampers.

LouGarou

Legacy Member
Je bent nog altijd beter af door uw FIFA of whatever je ook wil kopen met de Game Mania-actie in de Media Markt te kopen.

Azeri785

Legacy Member
LouGarou heeft gelijk , Gamemania zet u meestal af . Hoe? Wanneer Black Ops 2 uitkwam heb ik het in BartSmit voor 54 euro gekocht bij de release terwijl in Gamemania je 70 euro moest betalen!

kampers

Legacy Member
ik betaal anders maar 50-55€ bij game mania nu + dat ik kortings bon heb en dat ik na deze aankopen weer een nieuwe korting krijg. Anders koop ik ze daar ook niet hoor

Kenneke10

Legacy Member
Mensen die met hun ogen open hun int zak laten zetten door GM , onbegrijpelijk.

b0rn2die4

Legacy Member
Free up en off topic maar die actie van gm is wel niet slecht hoor. Gm is voor al de rest een dure winkel indd, maar als je nu een game koopt bvb watch dogs (dat nog 49,98€ waard is bij gm) voor 25€ op 9lives en bij release 19€ moet bijleggen. Dan betaal je 44€ voor een nieuwe game. No way dat je deze elders aan die prijs vindt in Belgie. Veel succes nog met je zoektocht Kampers :)

kampers

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
Free up en off topic maar die actie van gm is wel niet slecht hoor. Gm is voor al de rest een dure winkel indd, maar als je nu een game koopt bvb watch dogs (dat nog 49,98€ waard is bij gm) voor 25€ op 9lives en bij release 19€ moet bijleggen. Dan betaal je 44€ voor een nieuwe game. No way dat je deze elders aan die prijs vindt in Belgie. Veel succes nog met je zoektocht Kampers :)

Thx, in principe heb ik games genoeg nu. maar w8 nog ff tot ik ze allemaal in huis heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan