Archief - Gameboys in alle staten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atomsk

Legacy Member
Ik ben op zoek naar Gameboys DMG01 model (geweetwel, die brooddozen met een scherm) in alle staten. Mogen bekrast, , vergeeld, defect, in slechte staat zijn, kapotte schermen, speaker of ontbrekende battery cover ook geen probleem. Liefst is de casing nog in enigszins haalbare staat (dus geen afgebroken, kapotte cases).

Hoe beter, hoe liever, maar de geboden prijs zal ook navenant de staat zijn. Foto kan altijd per PM of hier.

Ik bied ongeveer tussen de 5 en 35 euro voor een toestel. Ik geef die toestellen een tweede leven.

Herstelling ook welkom, als jouw Gameboy een opknapbeurt/herstelling nodig heeft, maar je hem niet kan missen voor jeugdsentiment, dan herstel ik die graag. Kan ik die niet herstellen, koop ik die graag over, of stuur ik die terug.
Verzendkosten neem ik op mijn rekening (Kiala), herstelling is tussen de € 25 à € 70 (hersteltijd + onderdelen). Ik reinig, deassembleer en controleer elk toestel van begin tot eind en kan eventueel een nieuw, krasvrij scherm plaatsen.

ShadowJoker

Legacy Member
Ik heb hier nog een GameBoy liggen die je mag hebben. De achterste cover ontbreekt wel (of ik zou eens goed moeten zoeken de volgende dagen). Maar als je wilt, kan ik morgen eens een foto trekken van de GameBoy.

Atomsk

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Ik heb hier nog een GameBoy liggen die je mag hebben. De achterste cover ontbreekt wel (of ik zou eens goed moeten zoeken de volgende dagen). Maar als je wilt, kan ik morgen eens een foto trekken van de GameBoy.
Ik heb sowieso interesse! Graag een foto, dan geef ik je een prijs. Met battery cover kan ik je meer geven.

ShadowJoker

Legacy Member
IMG_20150401_122843%201_zpstmgaf9in.jpg

Atomsk

Legacy Member
Sorry voor late antwoord, maar 9Lives heeft voor een bizarre reden mijn IP geband. Wtf.
Ziet er goed uit! Werkt het toestel nog? Speaker produceert nog geluid?
Zonder batterij cover wil ik je € 13 bieden. Met batterij cover € 15?

ShadowJoker

Legacy Member
Nee, hij werkt niet meer. Heb het pas gisteravond opgemerkt toen ik er nog eens batterijen instak. Er scheelt iets met de pinnetjes waar de batterijen moeten tegenzitten. Ze geven geen contact meer.

Atomsk

Legacy Member
Fijn dat je eerlijk bent. Is meestal gewoon batterij zuur of zijn die veertjes verbogen. Omwille van je eerlijkheid, wil ik nog steeds 10 euro geven excl. Batterij cover en 12 incl batterij cover?

TwinDadddy

Legacy Member
Ik heb er nog eentje liggen, compleet met handleiding en doos. Werkt nog maar is verkleurd.

Atomsk

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Nee, hij werkt niet meer. Heb het pas gisteravond opgemerkt toen ik er nog eens batterijen instak. Er scheelt iets met de pinnetjes waar de batterijen moeten tegenzitten. Ze geven geen contact meer.
Als je nog interesse hebt, ik wil 'em nog steeds overnemen. Woon in Alken, dus kan die komen halen, als je wil?
DevilLICIOUS zei:
Ik heb er nog eentje liggen, compleet met handleiding en doos. Werkt nog maar is verkleurd.
Awesome! Ik repareer ze, doos en handleiding zijn voor mij onbelangrijk maar altijd leuk. €25 incl. verzending per Kiala?

Trolle

Legacy Member
ben je iets met gameboy colors?
ik heb er hier normaal 3 liggen(mijn paarse van vroeger ligt hier naast mij)maar ze werken wel niet

Atomsk

Legacy Member
Trolle zei:
ben je iets met gameboy colors?
ik heb er hier normaal 3 liggen(mijn paarse van vroeger ligt hier naast mij)maar ze werken wel niet
Hoeveel wil je ervoor?

Compact93

Legacy Member
Ik heb nog een appelblauwzeegroene Gameboy Color liggen, werkt in principe nog (tenzij die kapotgaat van te liggen). Heeft altijd in mijn kast gelegen en nooit gevallen / geen schade aan!

Atomsk

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Nee, hij werkt niet meer. Heb het pas gisteravond opgemerkt toen ik er nog eens batterijen instak. Er scheelt iets met de pinnetjes waar de batterijen moeten tegenzitten. Ze geven geen contact meer.
Doe je de GB nog steeds weg? Nog altijd interesse.

Atomsk

Legacy Member
DevilLICIOUS zei:
Ik heb er nog eentje liggen, compleet met handleiding en doos. Werkt nog maar is verkleurd.
Ook hier: nog steeds interesse! Foto welkom. Doos is me iets minder belangrijk.

Atomsk

Legacy Member
Trolle zei:
ben je iets met gameboy colors?
ik heb er hier normaal 3 liggen(mijn paarse van vroeger ligt hier naast mij)maar ze werken wel niet
Ook nog steeds interesse. Wat is je prijs?

awaces

Legacy Member
Ik heb nog een gameboy color (geel) werkt perfect.
Doe gerust een bod.

Trolle

Legacy Member
ik was deze thread uit het oog verloren
zeg maar wat je ervoor wil geven.
het is een paarse versie,beetje stoffig maar ik krijg hem niet meer aan de praat

GamesndSports

Legacy Member
Ik heb nog een Gameboy advance SP (grijs), werkt nog perfect. Lader erbij. Wel veel krassen.

ather

Legacy Member
Ik heb hier een gameboy color liggen. Werkt nog wel maar de batterij cover ontbreekt.

x82o2.jpg

Atomsk

Legacy Member
Bedankt voor de aanbiedingen, maar voorlopig heb ik voldoende reserve.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan