Atomsk
Legacy Member
Ik ben op zoek naar Gameboys DMG01 model (geweetwel, die brooddozen met een scherm) in alle staten. Mogen bekrast, , vergeeld, defect, in slechte staat zijn, kapotte schermen, speaker of ontbrekende battery cover ook geen probleem. Liefst is de casing nog in enigszins haalbare staat (dus geen afgebroken, kapotte cases).
Hoe beter, hoe liever, maar de geboden prijs zal ook navenant de staat zijn. Foto kan altijd per PM of hier.
Ik bied ongeveer tussen de 5 en 35 euro voor een toestel. Ik geef die toestellen een tweede leven.
Herstelling ook welkom, als jouw Gameboy een opknapbeurt/herstelling nodig heeft, maar je hem niet kan missen voor jeugdsentiment, dan herstel ik die graag. Kan ik die niet herstellen, koop ik die graag over, of stuur ik die terug.
Verzendkosten neem ik op mijn rekening (Kiala), herstelling is tussen de € 25 à € 70 (hersteltijd + onderdelen). Ik reinig, deassembleer en controleer elk toestel van begin tot eind en kan eventueel een nieuw, krasvrij scherm plaatsen.
Hoe beter, hoe liever, maar de geboden prijs zal ook navenant de staat zijn. Foto kan altijd per PM of hier.
Ik bied ongeveer tussen de 5 en 35 euro voor een toestel. Ik geef die toestellen een tweede leven.
Herstelling ook welkom, als jouw Gameboy een opknapbeurt/herstelling nodig heeft, maar je hem niet kan missen voor jeugdsentiment, dan herstel ik die graag. Kan ik die niet herstellen, koop ik die graag over, of stuur ik die terug.
Verzendkosten neem ik op mijn rekening (Kiala), herstelling is tussen de € 25 à € 70 (hersteltijd + onderdelen). Ik reinig, deassembleer en controleer elk toestel van begin tot eind en kan eventueel een nieuw, krasvrij scherm plaatsen.