Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EilandGlorie zei:Ik heb een Gameboy nog liggen, in goede staat! (en nog met doos erbij)
Mocht je een paar foto's willen zien, stuur dan even je emailadres in PM, dan bezorg ik je morgen een paar foto's.
bumba007 zei:Ik heb nog twee praktisch nieuwe gameboys liggen, de eerste uit 1989.
Eentje is in groene kleur en eentje in blauwe.
Indien geintereseerd maak ik er een foto van
Sent from my iPhone using Tapatalk
bumba007 zei:Zal sebiet zien en je iets laten weten
Sent from my iPhone using Tapatalk