Archief - Externe harde schijf via USB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smooki

Legacy Member
Dag 9livers

Ik ben op zoek naar een externe harde schijf die via USB werkt (dus niet via netstroom!). Liefst met screenshot van een HD-test.

Ze moet niet al te groot zijn qua geheugen, 't is maar voor back-ups te maken voor mijn werk.

Vriendelijke groeten,




Smooki

Che Guevara

Legacy Member
Wat is niet te groot ? Want als 80 gb al genoeg is dan is een usbstick van 64 gb misschien een nog betere optie ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

vanic

Legacy Member
Che Guevara zei:
Wat is niet te groot ? Want als 80 gb al genoeg is dan is een usbstick van 64 gb misschien een nog betere optie ?

is stick niet minder betrouwbaar dan HD ?

Che Guevara

Legacy Member
vanic zei:
is stick niet minder betrouwbaar dan HD ?

Ik kan mij niet voor de geest halen of ik ooit een kapotte usb stick heb gehad en heb er toch wel een HEEL pak liggen

Kapotte Externe harde schijven die heb ik ook nen hoop liggen ;) dus


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Mackenzie

Legacy Member
Che Guevara zei:
Ik kan mij niet voor de geest halen of ik ooit een kapotte usb stick heb gehad en heb er toch wel een HEEL pak liggen

Kapotte Externe harde schijven die heb ik ook nen hoop liggen ;) dus

Inderdaad, een usb stick heeft nu eenmaal geen bewegende onderdelen en dus hoe minder de kans is dat hij kapot kan ;)

Smooki

Legacy Member
Dag allen!

Merci voor de reacties. 80GB is wel klein ja. Liefst toch wat groter, richting bijvoorbeeld 500GB.

bertpriem

Legacy Member
Hey, heb er hier nog 1 liggen van 500 gb. Ben ook van Arendonk. Kan dus snel afgehandeld worden. Grts

Smooki

Legacy Member
bertpriem zei:
Hey, heb er hier nog 1 liggen van 500 gb. Ben ook van Arendonk. Kan dus snel afgehandeld worden. Grts
Prijs? Heb je toevallig screenshot van een HD-test?

bertpriem

Legacy Member
Hey, deze is in principe nieuw. Hij komt uit mijn Mac Mini die ik aangekocht heb een paar maanden geleden. Nieuwprijs voor een nieuwe is ongeveer 50 euro. Ik had dan gedacht aan een vraagprijs van 30 euro.

Smooki

Legacy Member
bertpriem zei:
Hey, deze is in principe nieuw. Hij komt uit mijn Mac Mini die ik aangekocht heb een paar maanden geleden. Nieuwprijs voor een nieuwe is ongeveer 50 euro. Ik had dan gedacht aan een vraagprijs van 30 euro.

Heb je daar een foto van (via Google Afbeeldingen)? Nog nooit van gehoord :).

bertpriem

Legacy Member
Een Mac Mini is de kleinste computer van Apple. Ik heb de harde schijf eruit gehaald omdat ik er een heb ingestoken van 1 TB.

Smooki

Legacy Member
bertpriem zei:
Een Mac Mini is de kleinste computer van Apple. Ik heb de harde schijf eruit gehaald omdat ik er een heb ingestoken van 1 TB.

Is dit geen interne harde schijf in plaats van een externe harde schijf?

bertpriem

Legacy Member
Ik heb de hdd in de nieuwe externe hdd verwisselt met diegene die in Mac Mini zit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan