Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D-1337 zei:ik heb een nieuwe nokia 3300 in de doos enzo,
accesoires zoals datakabel , mmc kaart ,oorkes , zakje , neckstrap
100€ excl

50-60 euro?Snoggy zei:ik verkoop nen 3510i... half jaar oud, de ghi knop werkt niet meer 100% (soms es ff opnief drukke of gewoon harder drukke)... voor de rest nog prima in orde... zeg mor een prijske. Ik woon ook in antwerpen.
tarske zei:ik heb nog ne nokia 8310 in perfecte staat liggen,woon te Beveren dus dat is dichtbij,indien interresse hoor ik het wel
greetz
EclipX zei:Ik verkoop me Nokia 6820 voor 170 €
Woon in Brugge![]()
Kheb gene zei:Misschien ook ineens erbij zeggen dat ik max 25€ wil uitgeven voor een gsm.