Archief - defefcte smartphones alle merken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
Ik zoek regelmatig op 2dehands en plaats het hier ook eens


Alle merken mogen aangeboden worden.
Graag duidelijke foutomschrijving.

wouterspiessens

Legacy Member
Ik heb nog volgende toestellen liggen:

- een Witte Samsung Galaxy S3 mini (schaar op het scherm, werkt voor de rest nog perfect);
- zwarte Acer Liquid S2 (werkt in principe nog, hier en daar een kapje)
- een HTC Radar donker grijs
- zwarte Iphone 3GS (sim kan niet gevonden worden door toestel).

tinbie

Legacy Member
bedankt, maar liefst recentere toestellen die effectief defect zijn.
3GS is me iets wat te oud. En de S3 mini met een kraske daar ga ik het ook niet op wagen.

Ik zoek specifiek een kapotte Samsung S4 momenteel.

Martijn1010

Legacy Member
Heb nog een S3 mini waar het scherm volledig van gebarste is, ook aan de binnenkant is die gebarsten en het scherm doet niks meer.
De batterij zou ik graag zelf bijhouden voor op festivals enzo is dat wel handig :).

predator0235

Legacy Member
Een s4 ga je moeilijk vinden, deze zijn een goed jaar uit, dus iedereen die interne defecten heeft ligt onder garantie...
Tenzij ze hem natuurlijk zelf naar de *** doen :doh:

tinbie

Legacy Member
predator0235 zei:
Een s4 ga je moeilijk vinden, deze zijn een goed jaar uit, dus iedereen die interne defecten heeft ligt onder garantie...
Tenzij ze hem natuurlijk zelf naar de *** doen :doh:

Er zijn er te vinden. Maar mensen zetten die zo overpriced op de 2dehands markt dat er amper een herstelling kan aan gebeuren om dan opnieuw te verkopen.
Gisteren nog bod gedaan op eentje van gent hij wou 140 voor zijn gsm en geen cent minder met gebarsten scherm.
Schermke kost ook al gauw 150euro. Komt op 290 euro en dan kan je hem verkopen voor 250 ofzo.


Geen win-win situatie dus :p

vanic

Legacy Member
tinbie zei:
Schermke kost ook al gauw 150euro.
Geen win-win situatie dus :p

eens beter rondkijken ;)

en het is niet een win-win situatie ... maar een verlies -win situatie ... die je wil creëren :D

ADC

Legacy Member
Een volledig scherm module voor S4 kost rond de 100€. En die waar het scherm zelf ook kapot is zijn inderdaad niet intressant om te maken omdat een scherm module zo duur is. Als alleen het glas gebroken is is het intressanter.

whacker

Legacy Member
Mja, is het niet geplakt?
Moet ge nog de chance hebben dat ge het er deftig af krijgt. Voor 't zelfde geld blijft er een stofke tussen zitten en irriteert ge u mateloos :)

Ampie

Legacy Member
Iphone 4 blijf hangen op apple logo en batterij connector is los.

tinbie

Legacy Member
Ampie zei:
Geen idee doe een bod..

Zou moeten zien hoe het juist afgebroken is.
Is de gsm van u? En iCloud vrij? Dus niet meer op iCloud geregistreerd?
Heeft u anders een foto van de connector? Alvast 20euro… Misschien als foto meer duidelijkheid bied ik meer bied.

Ampie

Legacy Member
Voor 20€ hou ik hem zelf wel voor onderdelen. Is van mijn broer.

sa3yzyzu.jpg

tinbie

Legacy Member
oei, ik zie het al :)
Mijn bod is zeker niet hoger daar het logic board niet meer te herstellen is.

Ampie

Legacy Member
Iphone werkte nog met die losse connector. Viel af en toe uit. Foutmelding is gekomen nadat ik het frame en scherm geswitcht heb met mijn vriendin haar iphone. Zij wou een witte.

tinbie

Legacy Member
Ampie zei:
Iphone werkte nog met die losse connector. Viel af en toe uit. Foutmelding is gekomen nadat ik het frame en scherm geswitcht heb met mijn vriendin haar iphone. Zij wou een witte.

mjah. Ik zie dat de connectoren op het Logic Board zelf er af zijn. Moeilijk te herstellen dus tot niet herstelbaar zelfs.

nightcawk

Legacy Member
Ik heb nog een Sony Xperia Mini Pro liggen waarvan het scherm geregeld blokkeert.

bikkerss

Legacy Member
ik heb nog een iphone 32 gb liggen met een ic audio chip probleem pm me maar een bod bij interesse

kampers

Legacy Member
Ik heb hier nog wel een iPhone 3 liggen met gebarsten scherm. Pm maar of quote mijn bericht maar indien interesse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan