Archief - data recupereren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

astragtuner

Legacy Member
Mijn laptop heeft het begeven en mijn HD start niet op in andere laptop ook.
Ik krijg foutmelding tijdens het opstartscherm van Windows.

Nu staat er wel data (foto's, films, andere documenten) die ik wil recupereren.
Die data heb ik nodig voor de zaak.

Is er iemand die deze data kan overzetten naar mijn externe HD?
Liefst regio Roeselare

Uiteraard tegen vergoeding.
Laat ons zeggen, na overdracht van data, HD formatteren en tis de uwe.
Is een seagate van 500gb

vanic

Legacy Member
heb je niet een externe behuizing ipv. deze in een andere laptop te steken
mocht je er gene hebben ... maar je altijd eens proberen met ene van mij ( ben van Menen)

jou vergoeding.... is nu ook niet echt om over naar huis te schrijven :D ... als er problemen zijn ... is het om dat er iets mis mee is ( zeker in 2 verschillende laptops )
als het niet meer lukt als je ze in een externe behuizing steekt ... dan zal het al niet meer zo simpel zijn om data terug te halen

astragtuner

Legacy Member
mijn laptop start sowieso niet meer op wegens defecte voeding....is plots uitgevallen en blijkbaar ook wat gedaan met mijn hd aangezien deze niet wil doorstarten in andere laptop.
Ik krijg een scherm van windows, daarna een blauw scherm en dan keer ik terug naar scherm waar ik kan kiezen tss opstartherstel en windows normaal starten.

Als je morgen tijd hebt wil ik gerust eens passeren, als het lukt dan is mijn vergoeding eeuwige dankbaarheid :)

magere-hein

Legacy Member
Mocht het voor vanic niet lukken wl ik ook anders eens proberen :).

vanic

Legacy Member
is normaal hoor dat ze niet wil doorstarten in een andere laptop ... er wordt eerst een controle gedaan van de hardware ( drivers worden geladen) en als het verschil te groot is dan krijg je een blauwscherm
misschien eens proberen om te starten in veilige modus ( eventueel f8 drukken voordat Windows start ... hangt wel wat af van welke versie )

je mag gerust passeren hoor morgen ... je laat maar iets horen via pm

vanrumst

Legacy Member
Moest schijf zelf beschadigd zijn en je de data nog niet kunt recoveren, laat het gerust weten, maar met een kapotte schijf als vergoeding ga je wel niet ver geraken dan vrees ik :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan