Archief - compaq proliant 1600 onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

emielvdw

Legacy Member
  1. scsi-schijven
  2. pentium 3 500mhz cpu
  3. ecc-ram
  4. ijzertjes om optical-drives vast te maken
  5. omhulsels om scsi-schijven te monteren

Zinzin

Legacy Member
Ik heb 2 IBM 4.2 GB, scsi 68 pins (DDRS-34560 E182115S). Wat zou je er voor geven?

emielvdw

Legacy Member
10euro voor beide?
is dat met zo'n omhulsel om vlotjes in ne server te schuiven?

Zinzin

Legacy Member
enkel de schijven los, prijs is ok
//edit: wschlk ook wel interessant om weten: regio Ieper

Cakkie

Legacy Member
Ik heb hier nog een Proliant 1600 staan die ik momenteel als testserverke gebruik, maar waar ik al een tijdje aan het denken ben om die te vervangen, maar eigenlijk nog niet echt concreet naar een vervanger uitgekeken.

Hij gaat dus niet direct beschikbaar zijn, maar moest ge interesse hebben kan ik natuurlijk altijd eens zien of ik geen moeite kan doen om het proces een beetje te versnellen :p

Dual PIII 500mhz
384mb ram (denk wel non-ECC, not sure)
3 * 9.1GB hotswappable HD, waarvan 1 zeker nog goed is, 1 die af en toe een non-critical error geeft, en 1 die ik niet meer gebruik omdat ze constant critical errors geeft :p
Compaq Smartarray RAID controller
en verder nog de normale nest gelijk floppy, cdrom, etc...

emielvdw

Legacy Member
Cakkie zei:
Ik heb hier nog een Proliant 1600 staan die ik momenteel als testserverke gebruik, maar waar ik al een tijdje aan het denken ben om die te vervangen, maar eigenlijk nog niet echt concreet naar een vervanger uitgekeken.

Hij gaat dus niet direct beschikbaar zijn, maar moest ge interesse hebben kan ik natuurlijk altijd eens zien of ik geen moeite kan doen om het proces een beetje te versnellen :p

Dual PIII 500mhz
384mb ram (denk wel non-ECC, not sure)
3 * 9.1GB hotswappable HD, waarvan 1 zeker nog goed is, 1 die af en toe een non-critical error geeft, en 1 die ik niet meer gebruik omdat ze constant critical errors geeft :p
Compaq Smartarray RAID controller
en verder nog de normale nest gelijk floppy, cdrom, etc...

kan ik die ijzertjes om cd-romspeler te monteren kopen? en de enclosures van de kapotte schijven en de goeie harde schijf? en de ram?

Cakkie

Legacy Member
Als hij weg gaat, dan gaat hij in zijn geheel weg, want anders zit ik hier met een halve, niet werkende bak waar ik zelf niets meer mee kan doen, en die ik dan wsl ook niet meer kwijt graak aan de straatstenen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan