Archief - cheap pc voedingske, minimum 20Ampere op de 12Volt.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T-T

Legacy Member
hey,

heeft er iemand een zo goedkoop mogelijke PSU liggen voor mij ?
moet dus minstens een 20A op de 12V rail kunnen verdragen, gelieve ook ene met 1 rail.

merk maakt niet uit, als het maar goe marcheert.

T-T

Legacy Member
bedankt voor het aanbod, maar is niet wat ik zoek, trust is te zwak en de andere heeft 2 rails

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Vip 4.8.3

Bitking

Legacy Member
Ik heb hier een codegen liggen van 420w. Ik wil je wel foto zenden van de gegevens als je daar ineteresse in hebt.

T-T

Legacy Member
ik vrees dat deze ook een te zwakke ampere zal hebben op z'n 12volt rail,
net zoals diene Trust van Zymp, als ik zo wat rondkijk is het 16Amp, heb hier een 350watt die 16Amp levert op de 12V, en is net niet sterk genoeg,
maar je mag altijd es een foto van het diagram geven.

T-T

Legacy Member
mja deze heeft ook 2 rails, hoewel deze elk 25Amps zijn, wat meer dan voldoende zou moeten zijn.
maar de vraag is nu, hoeveel je voor deze voeding wil, mag echt niet veel kosten :p

/edit, op de site die u geeft zeggen ze single rail, maar als ik de diagrams bekijk bij een paar foto's online zie ik 2x25Amps, beetje verward, kan u anders eens kijken wat er effectief op die voeding staat bij jou?

wiseguy444

Legacy Member
Kan je die rails niet gewoon parallel aan elkaar koppelen met een 25 of 30A zekering tussen op iedere rail.
Normaal zou dat je ampérage moeten verdubbelen, zo is het toch met batterijen als voedingsbron.

Zo had ik vroeger2x 3S 12V LIPO's parallel gekoppeld met ieder 4800mA om 9600mA te bekomen op 12V

Mikkel

Legacy Member
T-T zei:
mja deze heeft ook 2 rails, hoewel deze elk 25Amps zijn, wat meer dan voldoende zou moeten zijn.
maar de vraag is nu, hoeveel je voor deze voeding wil, mag echt niet veel kosten :p

Mja, hangt af van je budget :)

T-T

Legacy Member
wiseguy444 zei:
Kan je die rails niet gewoon parallel aan elkaar koppelen met een 25 of 30A zekering tussen op iedere rail.
Normaal zou dat je ampérage moeten verdubbelen, zo is het toch met batterijen als voedingsbron.

Zo had ik vroeger2x 3S 12V LIPO's parallel gekoppeld met ieder 4800mA om 9600mA te bekomen op 12V
theoretisch gezien wel, maar met een voeding ga ik het niet proberen.

Mikkel zei:
Mja, hangt af van je budget :)

25€ ?

boontje3

Legacy Member
voldoet een corsair cx600m (zelf geen balle verstand )? moet wel nog even zien of ik alle kabels nog heb dacht juist 1xmolex ontbreekte

T-T

Legacy Member
boontje3 zei:
voldoet een corsair cx600m ? moet wel nog even zien of ik alle kabels nog heb dacht juist 1xmolex ontbreekte

deze voldoet zeker, 46Ampere, is zelfs al wat overkill maar soit ;)
maar doe je deze weg voor 25€ ?

boontje3

Legacy Member
T-T zei:
deze voldoet zeker, 46Ampere ;)
maar doe je deze weg voor 25€ ?

die ligt hier toch maar te liggen maar kga morgen vroeg eerst eens zien of ik die kabel nog heb

als 25euro excl is is dat goed voor me

T-T

Legacy Member
boontje3 zei:
die ligt hier toch maar te liggen maar kga morgen vroeg eerst eens zien of ik die kabel nog heb

als 25euro excl is is dat goed voor me

ja idd excl, maar zou wel verzonden moeten worden als dat mogelijk is, ik betaal uiteraard de verzending.

boontje3

Legacy Member
T-T zei:
ja idd excl, maar zou wel verzonden moeten worden als dat mogelijk is, ik betaal uiteraard de verzending.

verzending geen probleem voor me ,
maar zoals ik al zei ga ik morgen eerst zien voor die kabel (vrouwke slaapt al en anders kans da ze wakker word ) alvorens tot de deal overtegaan ik laat asap iets weten hier in de tread als dit ok is voor u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan