Moonbaby
Legacy Member
Hallo,
Bij deze zoeken wij met de Chiro van Voortkapel (Westerlo) het bordspel Risk.
Maar de nieuwe risk is spijtig genoeg maar voor 5 spelers terwijl onze (kleine) groep 6 personen telt waardoor er altijd één iemand niet kan meedoen en dit is toch niet de bedoeling hé.
Uiteraard moet de Risk volledig zijn met (liefst) alle ventjes en kaarten.
En natuurlijk willen wij hiervoor betalen.
Kan iemand ons hierbij helpen?
mvg,
Moonbaby!
Bij deze zoeken wij met de Chiro van Voortkapel (Westerlo) het bordspel Risk.
Maar de nieuwe risk is spijtig genoeg maar voor 5 spelers terwijl onze (kleine) groep 6 personen telt waardoor er altijd één iemand niet kan meedoen en dit is toch niet de bedoeling hé.
Uiteraard moet de Risk volledig zijn met (liefst) alle ventjes en kaarten.
En natuurlijk willen wij hiervoor betalen.
Kan iemand ons hierbij helpen?
mvg,
Moonbaby!