Yeppe
Legacy Member
Dochter is vandaag op reis vertrokken en ik ga de vis verzorgen. Bij het uitkuisen van de plastieken visbak heb ik hem bij het optillen gescheurd.
De vis zit nu in een glazen (te kleine) bokaal . Dus nu ben ik dringend en zo dicht mogelijk bij mij thuis op zoek achter een visbakje
De maten van de visbak waren 33X22X19 Ikzelf ben van Wijnegem
De vis zit nu in een glazen (te kleine) bokaal . Dus nu ben ik dringend en zo dicht mogelijk bij mij thuis op zoek achter een visbakje
De maten van de visbak waren 33X22X19 Ikzelf ben van Wijnegem

Steek hem in bad, is volgens mij groot genoeg 
