Tgoh ik zou daar toch niemeer zo happig op zijn.
Ik heb 2 maanden geleden mijn ATV2 weg gedaan omdat kodi geen updates meer gaat krijgen op de ATV.
Daarbij zijn deATV's die de oude firmware draaien waarop een JB mogelijk is zeer prijzig..
Door het wegvallen van de support heb ik mijne verkocht voor nog 150euro.
En ibood een raspberry pi 2B gekocht ...
Toevallig vandaag ook op ibood.
Dus als het puur voor kodi is zou ik nog eens heel goed nadenken.. Als het ook voor amdere features is van de ATV kan je het uiteraard overwegen