Archief - Apple goodies/gadgets verzamelobjecten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tommk24

Legacy Member
Alles wat een (nieuw of oud) Apple logo draagt of van Apple is.

Enkele keywords:
  • red edition
  • rugzakken
  • speakers
  • U2
  • pins
  • posters
  • ipod/ipad/iphone/macbook/imac/...
  • vintage
  • macintosh
  • ...

ezbee

Legacy Member
Heb een hoop retro apple materiaal, allerlei variaties van de Apple II, apple floppy drives voor erbij, mac classics, oude g3 power macs, g4 power macs, imacs, emacs + allerhande accesoires (toetsenborden/muizen/...) - interesse in iets dergelijkse? Ook nog een hele hoop 80s computer gerief zoals msx/pc/amiga/amstrad/commodore/sinclair/philips/atari...laat maar weten of het je iets lijkt, wel af te halen in Kortrijk. Mits een redelijke prijs wil ik wel een eindje rijden met wat er in een break past maar liever afhaling.

tommk24

Legacy Member
@ezbee, zou je misschien enkele foto's kunnen sturen via e-mail/privébericht? Bedankt!

Gizmoke666

Legacy Member
Oude witte iMac's type A1076, kan er wel enkele missen, werken nog allemaal, ook makkelijk open te halen voor harde schijf e.d. te vervangen

uUSwZ5HrGiZOcUpd.standard

ghosterror

Legacy Member
intresse in een perfect bewaarde iPod photo ( witte acrylaat met chrome rug versie) met alle originele onderdelen ( doosjes/voeding ect...) erbij? ook wat originele acc zoals docking en apple draaghoesje ( redelijk zeldzaam nu, zeker in nieuwstaat )

Qu3do

Legacy Member
ik heb nog een oude emac zonder toetsenbord en muis.
het toestel werkt nog.

Apple_eMac_PowerPC_G4_1.25_GHz_2005.jpg

vw-sjeezer

Legacy Member
1x Ipod Shuffle 1GB - grijs
Nog in originele verpakking,
toestel nog niet gebruikt geweest

Voor deftig bod mag deze verkocht worden - best PM sturen indien je interesse hebt

marleen verstap

Legacy Member
Hallo ik heb ook nog enkele oude apple's staan. hiervan heb ik er 3 /Users/marleenverstappen/Pictures/iPhoto Library/Originals/2015/6-mei-15/DSCN1300.JPG
Dit is alleen een omhulsel /Users/marleenverstappen/Pictures/iPhoto Library/Originals/2015/6-mei-15/DSCN1302.JPG[/IMG] /Users/marleenverstappen/Pictures/iPhoto Library/Originals/2015/6-mei-15/DSCN1301.JPG

tinbie

Legacy Member
Ik heb thuis een tas in perfecte staat met het Apple logo op. Dacht van in California. Enkel medewerkers kregen die.

Bij interesse Pm/mail. Zal dan een foto nemen.

Apple logo is rood btw.

mazonemayu

Legacy Member
toevallig nog iemand n ronde zwarte muismat met wit apple logo liggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan