Hasj_en_wietje
Legacy Member
Ik ben op zoek naar zo'n Apple attachment unit interface. Om mijn oudere mac met het internet te verbinden. Heeft iemand zulk dingetje liggen dat hij van de hand doet?
Het is zoiets als dit: http://www.macnetic.net/images/ethernettranciever.jpg
Het is zoiets als dit: http://www.macnetic.net/images/ethernettranciever.jpg