Archief - 3D kaart van 25€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big Taj

Legacy Member
Zoals in titel zelf staat,

ik zoek een 3D kaart van 25€ van minimum 64mb (nee ik betaal dus geen 30€)

Zeg maar wat je te bieden hebt.

hell_side

Legacy Member
mja voor 25 euro... dan ga je best voor een geforce 4 MX.
die is 25 euro waard, en is juist 64 MB.

betere kaart voor da geld, ga je nergens vinden oor.
heb ier onlangs één zien staan, bij het computer gedeelte. iemand die zijn gf4 MX 440 weg deed

Firefoxbt

Legacy Member
ik heb hier nog een fx5200 64mb versie (idd, normaal is die 128mb, nooit geweten hoe et komt :p )

BaNaaN2k4

Legacy Member
Firefoxbt zei:
ik heb hier nog een fx5200 64mb versie (idd, normaal is die 128mb, nooit geweten hoe et komt :p )


bios goed instellen? agp apeture size ofzo op 256 zetten ( het dubbele van de normale 128 )

Psychodweep

Legacy Member
BaNaaN2k4 zei:
bios goed instellen? agp apeture size ofzo op 256 zetten ( het dubbele van de normale 128 )

AGP aperture size heeft er niks mee te maken... dat is het aantal mb geheugen dat je pc mag aanspreken van het intern geheugen als de videokaart in "geheugennood" is.

Firefoxbt

Legacy Member
BaNaaN2k4 zei:
bios goed instellen? agp apeture size ofzo op 256 zetten ( het dubbele van de normale 128 )


op de doos staat ook 64 mb hoor ;)

heb ze zelf nooit gebruikt, es van een vriend overgenomen omdat ik ze meende nodig te hebben, uiteindelijk niets van gekomen...

maxdevis

Legacy Member
Gainward Geforce 4 mx 440
64mb
vga+dvi+tv-out

af te halen in leuven of eventueel in gent deze week ergens, maar weet nog niet juist wanneer.

€25

Vonk

Legacy Member
Aopen Geforce4 MX4000 V64

GPU: nVIDIA GeForce MX 4000
Video Memory: DDR 64 MB
Bus Type: AGP
AGP Bus Rate : 4X, 8X
Highest Resolution/Colors/Refresh Rate: 2048x1536 / 32bit / 75Hz
Connectors: VGA Out(15 Pin D-Sub) x 1 & TV-Out(Composite&S-Video) x 1

Mag je hebben voor 22 incl verzending.

Big Taj

Legacy Member
maxdevis zei:
Gainward Geforce 4 mx 440
64mb
vga+dvi+tv-out

af te halen in leuven of eventueel in gent deze week ergens, maar weet nog niet juist wanneer.

€25
Beste aanbod voor het moment.

lord of me

Legacy Member
Kheb hier nog een Geforce 3 TI200 liggen die je ook magen hebben voor 25 €.Dez is zeker sneller dan die Geforce 4 MX 440.

Edit : Deze kaart is een medion kaart met zelfs TV-in en Passief gekoeld .




(Draait perfect op TI500 Settings maar heeft maar efe hierop gelopen omda ik deze kaart had gekocht voor 25 € als reserve en gewoon efe testen maar kheb andere als reserve nu dus deze mag weg )

Big Taj

Legacy Member
lord of me zei:
Kheb hier nog een Geforce 3 TI200 liggen die je ook magen hebben voor 25 €.Dez is zeker sneller dan die Geforce 4 MX 440.

Edit : Deze kaart is een medion kaart met zelfs TV-in en Passief gekoeld .




(Draait perfect op TI500 Settings maar heeft maar efe hierop gelopen omda ik deze kaart had gekocht voor 25 € als reserve en gewoon efe testen maar kheb andere als reserve nu dus deze mag weg )
Kan jij in Gent station of Deinze station geraken?

Luke666

Legacy Member
heb nog ne Ati 8500 hier die je voor die prijs hebben kan...
Werkt perfect ;) heeft 64mb :)

Cya

Luke

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
moestek van u zijn zou ik die TI200 nemen, gaat ge het meeste mee kunnen ;)

cope

Legacy Member
gforce 4 MX 4000 128 mb DDRAM
deze kost nieuw iets van 35-40 euro...als je in antwerpen(berchem) kan geraken,mag je em hebbe voor 20 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan