Archief - 2x SATA 2.5inch HDD160GB+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TDarioke

Legacy Member
voor een paar laptops een nieuw leven in te blazen heb ik 2 HDD's nodig. ze mogen geen bad sectors hebben en zouden best zo goedkoop mogelijk moeten zijn.

vereisten:
-SATA
-geen bad blocks (HDtune)
-160GB of hoger
-5400rpm of hoger
-ongeveer binnen de straal van 25km

moest iemand van jullie ook een HDD cover hebben voor een Latitude e6510 en e6410, dan mag je dat zeker laten weten!

Alvast bedankt!

magere-hein

Legacy Member
Voor ne E6510 is da zeker hetzelfde of van ne E6500?
Anders heb ik wel nog zo'n stukske liggen.

Da's zo'n zwart stukske da op de voorkant van de HDD wordt geschroeft é?

Kheb ook nog ne WD Blue liggen van 320GB. 5400 rmp.
Komt uit ne latitude E5530.

TDarioke

Legacy Member
magere-hein zei:
Voor ne E6510 is da zeker hetzelfde of van ne E6500?
Anders heb ik wel nog zo'n stukske liggen.

Da's zo'n zwart stukske da op de voorkant van de HDD wordt geschroeft é?

Kheb ook nog ne WD Blue liggen van 320GB. 5400 rmp.
Komt uit ne latitude E5530.

ben redelijk zeker dat het niet gaat passen.
wat is je prijs voor de HDD?

magere-hein

Legacy Member
Kheb nog ne HDD gevonden uit ne E6510. Dus zo'n plaatje hebbek ook :).
WD Black 250GB 7200 rpm.

Voor beide HDD's €40 zonder verzendkosten.
Kzal ze vnv nog eens testen.
Van die 250GB bennek ni zeker of ze 100% goe is.
Kzal de afbeeldingen dan posten als alles gedaan is met testen.

TDarioke

Legacy Member
magere-hein zei:
Kheb nog ne HDD gevonden uit ne E6510. Dus zo'n plaatje hebbek ook :).
WD Black 250GB 7200 rpm.

Voor beide HDD's €40 zonder verzendkosten.
Kzal ze vnv nog eens testen.
Van die 250GB bennek ni zeker of ze 100% goe is.
Kzal de afbeeldingen dan posten als alles gedaan is met testen.

qua prijs is het goed voor mij, maar afstand lijkt wat groot.
HD tune zal dan zeker nodig zijn en extreem goed ingepakt voor verzending, tenzij je in de buurt komt.

Svenno

Legacy Member
€20

Ben in de week ook altijd in Gent, als dat beter zou passen.

magere-hein

Legacy Member
De 250GB:
WD_BLACK_PASS.jpg


De 320 GB:
WD_BLUE_PASS.jpg


Alle HDD's die ik verstuur worden altijd goed verpakt. Dat kun je ook in mijn iTrader lezen :).
Zoals gezegd die 250GB heeft zo een HDD stukje uit een E6510 aan zich hangen.
Ik heb het eens vergeleken met dat van een E6500 en het is idd juist niet hetzelfde, is een klein beetje korter.

Dus voor €40 zonder verzendkosten mag je het hebben.
Aangetekend via BPost zal dit uitkomen op €47.

Ik ben tijdens de week ook in Gent en elke donderdagavond in Lokeren.

TDarioke

Legacy Member
magere-hein zei:
De 250GB:
WD_BLACK_PASS.jpg


De 320 GB:
WD_BLUE_PASS.jpg


Alle HDD's die ik verstuur worden altijd goed verpakt. Dat kun je ook in mijn iTrader lezen :).
Zoals gezegd die 250GB heeft zo een HDD stukje uit een E6510 aan zich hangen.
Ik heb het eens vergeleken met dat van een E6500 en het is idd juist niet hetzelfde, is een klein beetje korter.

Dus voor €40 zonder verzendkosten mag je het hebben.
Aangetekend via BPost zal dit uitkomen op €47.

Ik ben tijdens de week ook in Gent en elke donderdagavond in Lokeren.

op een donderdagavond kan ik wel naar lokeren komen als dat past.
heb je toevallig ook nog RAM modules liggen voor een e6510? (normaal 2x2Gb)

TDarioke

Legacy Member
Svenno zei:
€20

Ben in de week ook altijd in Gent, als dat beter zou passen.

voorlopig ga ik het nog niet doen, aangezien ik nog niet zeker weet of ik het derde systeem kan redden aan een redelijke prijs (base is stuk, nieuw scherm,HDD,RAM en toetsenbord nodig)

magere-hein

Legacy Member
Ja RAM modules heb ik ook liggen.
2 van SAMSUNG 2 x 2 GB. Dit mag je hebben voor €20.

Als je een scherm enzo nodig hebt voor ne E6510.
Heb een E6510 waarvan de BIOS of het moederbord wss naar de eeuwige jachtvelden is.
Je kan de BIOS amper opvragen en als je een diagnostic laat lopen loopt ie vast.
Alle stukken zoals toetsebord, DVD drive en scherm enzo werken nog.

TDarioke

Legacy Member
magere-hein zei:
Ja RAM modules heb ik ook liggen.
2 van SAMSUNG 2 x 2 GB. Dit mag je hebben voor €20.

Als je een scherm enzo nodig hebt voor ne E6510.
Heb een E6510 waarvan de BIOS of het moederbord wss naar de eeuwige jachtvelden is.
Je kan de BIOS amper opvragen en als je een diagnostic laat lopen loopt ie vast.
Alle stukken zoals toetsebord, DVD drive en scherm enzo werken nog.

heb hier ook nog een defecte e6510 (ook moederbord, maar deze doet niets buiten Pled)

reserve onderdelen genoeg dus.

20 voor de latjes is net iets teveel voor mij ,is 14 goed? je mag ook altijd je prijs zeggen voor heel de defecte e6510 als je er niets mee plant, want ik heb deze modelletjes wel vaker.

magere-hein

Legacy Member
OK 14 is goed.
Voor heel het defect toestel €10 ofzo?
Ben er toch niet direct iets mee van plan.

Svenno

Legacy Member
TDarioke zei:
voorlopig ga ik het nog niet doen, aangezien ik nog niet zeker weet of ik het derde systeem kan redden aan een redelijke prijs (base is stuk, nieuw scherm,HDD,RAM en toetsenbord nodig)

No problem, PM me maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan