tja sowieso dual-channel memory
voorkeur voor corsair/Geil memory
geen ik herhaal geen zwaar overclock geheugen aub ... vermits ik dit niet zoek wil ik er ook niet meer voor aan geven dan nodig is
laat maar weten wat je hebt en hoeveel je ervoor wil hebben