Archief - 128mb sodim pc100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HUSKE

Legacy Member
Cranox zei:
Dus een 128mb sodim pc100, voor in een iewat oudere laptop.

Ik heb hier een latje liggen PC100 128MB SDRAM 8Mx16, is het dit wat je zoekt?
Het latje is 6.9cm lang en 3.2cm breed

Enkel 1 prob, ik ben niet zeker dat het werkt, omdat deze laptop (fujitsu-siemens) kapot gevallen is, maar ik vermoed dat het nog werkt.

Wat zou je er nog voor geven?

Cranox

Legacy Member
Als het 144 pins heeft zal het wel het juiste latje zijn.
Het is wel redelijk gevaarlijk om iets te kopen dat mogelijks kapot is , ik kan hiervoor maar 10€ incl geven ( is het stuk dan heb ik pech )

HUSKE

Legacy Member
Cranox zei:
Als het 144 pins heeft zal het wel het juiste latje zijn.
Het is wel redelijk gevaarlijk om iets te kopen dat mogelijks kapot is , ik kan hiervoor maar 10€ incl geven ( is het stuk dan heb ik pech )

Tis enkel dat ik op nen vrije dag voor 7 euro uit mijn bed moet. Je bent toevallig niet uit de buurt van Beringen zodat je het kan komen halen?

Cranox

Legacy Member
Spijtig genoeg ligt beringen 100-120km van mijn deur.
Ik wil gerust iets meer geven , doch het probleem blijft hetzelfde hee.
Het is niet superdringend , mischien heb je in de komende 4 weken ofzo even tijd ?

EdMeister

Legacy Member
Ik heb ook nog wel een latje liggen. Zat ooit bij pakket dat ik van XTRATEC heb overgekocht. Zal morgen eens specs posten. Moogt ge voor niets komen halen, ligt toch in de weg...

Ozymandias

Legacy Member
heb hier ook een apacer latje liggen. 128 mb, sodimm sdram, pc133 cl3. 4 chips, kan niet zien wat voor want op elk plakt een garantiestickertje. Foto's op aanvraag. Vraagprijs: 15 excl. Leveren niet mogelijk.

HUSKE

Legacy Member
als het niet dringend is, dan zal het nog wel eens lukken op een vrijdagavond, heb dan altijd een uur vroeger gedaan.
als ik de verzendkosten terugkrijg ben ik al content, het ligt hier toch mar, had het in de week al bijna weggegooid.

Cranox

Legacy Member
Ow zeker zoveel responds :)
Ik ga eerst effe de specs afwachten van Edmeister ( 144 pins , pc100 of 133 en 128mb ) hij woont niet zover van mij , indien het niet de juiste specs zijn dan ga ik voor Huske zijn ram.
Ozymandias bedankt voor het aanbod , als ik enorm veel pech heb dan heb ik het jouwe nog nodig :)

EdMeister

Legacy Member
Ok, specs zijn pc100 128MB 8M*16 SDRAM (Winbond chips ;))
Hoeveel pins heb ik geen idee, wschlijk wel 144 als ik vergelijk met screenshots. Ben dus niet zeker of 't werkt, nooit getest, maar ge moogt er gratis omkomen, ligt hier toch maar.

Cranox

Legacy Member
Ah , specs zijn al goed .
Ik moet volgende week toch even in gent zijn , ik stuur je een pm.
Huske , moest het latje stuk zijn dan stuur ik jou ook wel even een pm voor dat latje.

HUSKE

Legacy Member
Cranox zei:
Ah , specs zijn al goed .
Ik moet volgende week toch even in gent zijn , ik stuur je een pm.
Huske , moest het latje stuk zijn dan stuur ik jou ook wel even een pm voor dat latje.

das goed, maar der is nog iemand geinteresseerd in dat latje, als hij hem komt halen is het voor hem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan