0m3g4
Legacy Member
greets all,
nu niet bepaald gamecube maar ik heb onlangs de ROM van Zelda Ocarina of Time op m'n PC gezet.
En nee, niet illegaal want ik bezit een N64 met Zelda's OoT en MM (plus nog vele andere natuurlijk) wat het dus legaal maakt een ROM van deze games te bezitten.. (duidelijk te lezen op Nintendo en ROM sites)
anyway, ik heb een probleem met het vissen bij de Fishing Pond in Lake Hylia.
Het is toch zo dat je je hengel uitwerpt met B normaal ('c' op m'n keyboard), je de hengel inhaalt met A ('x' op m'n keyboard), je kan ook beetje wigglen met B ('c') of met de joystick (arrow keys). Als je een hit hebt dan moet je toch A + joystick down indrukken eh? (x + arrow down)
en om hem binnen te halen A indrukken plus de Z trigger ('ctrl' op keyboard) om het sneller te laten gaan right?
op de ROM versie wilt dit blijkbaar niet lukken, hoe klein de vis ook, hij blijkt altijd te ontsnappen.
moet een toets rapidly indrukken of zie ik iets anders over het hoofd?
heb die Fishing Pond owner ondertussen ook al zijn uitleg ettelijke keren laten doen maar blijkbaar krijg ik het maar niet onder knie..
elk advies is welkom
greets,
Om3g4
nu niet bepaald gamecube maar ik heb onlangs de ROM van Zelda Ocarina of Time op m'n PC gezet.
En nee, niet illegaal want ik bezit een N64 met Zelda's OoT en MM (plus nog vele andere natuurlijk) wat het dus legaal maakt een ROM van deze games te bezitten.. (duidelijk te lezen op Nintendo en ROM sites)
anyway, ik heb een probleem met het vissen bij de Fishing Pond in Lake Hylia.
Het is toch zo dat je je hengel uitwerpt met B normaal ('c' op m'n keyboard), je de hengel inhaalt met A ('x' op m'n keyboard), je kan ook beetje wigglen met B ('c') of met de joystick (arrow keys). Als je een hit hebt dan moet je toch A + joystick down indrukken eh? (x + arrow down)
en om hem binnen te halen A indrukken plus de Z trigger ('ctrl' op keyboard) om het sneller te laten gaan right?
op de ROM versie wilt dit blijkbaar niet lukken, hoe klein de vis ook, hij blijkt altijd te ontsnappen.
moet een toets rapidly indrukken of zie ik iets anders over het hoofd?
heb die Fishing Pond owner ondertussen ook al zijn uitleg ettelijke keren laten doen maar blijkbaar krijg ik het maar niet onder knie..
elk advies is welkom
greets,
Om3g4

