Logan
Legacy Member
Tis nie men gewoonte van zinlose topics te maken , maar ik heb net een uurtje gespeeld op de stress test server van de us beta .
En ik moest men awe effe kwijt .
Het spel speelt enorm soepel , vlot , tis mooi , woorden komen niet toe.
Ik ben met verstomming geslagen .
Goodbye al men lvl 65 EQ toons met veel te veel AA's(speelde al van 1999)
Welcome WoW !
Greetz Logan
En ik moest men awe effe kwijt .
Het spel speelt enorm soepel , vlot , tis mooi , woorden komen niet toe.
Ik ben met verstomming geslagen .
Goodbye al men lvl 65 EQ toons met veel te veel AA's(speelde al van 1999)
Welcome WoW !
Greetz Logan

