Bone.be
Legacy Member
Wou did even posten.
Voor diegene die Yellow niet kennen, hij is één of niet de beste zerg spelers ooit in Starcraft - Brood War.
Yellow kwam bijna altijd op de 2de plaats in alle tournooien (Slayers_Boxer versloeg Yellow iedere keer voor de finale plaats, dit vaak met een simpele bunker rush
).Sinds een paar weken is er een nieuw project waarin Yellow een spoedcursus krijgt om weer progamers te worden, maar deze keer in Starcraft 2. Hij heeft coaches zoals IMNestea (beste zerg speler in SC2), MarineKingPrime, ... .
Yellow maakt nu in SC2 deel uit van het team Slayers.
Iedere vrijdag is er een soort van show die men kan volgen op GOMTV.
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
