Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gij weet ook niks e gijTracker C zei:xmp??

Tracker C zei:xmp??
Tracker C zei:wees blij da'k u nie kom ambeteren in NW![]()

-=BYE=-RiptoR zei:Ge suckt in NW, dus hoe zoudt gij den emp ambeteren? Tegen da ge ambetant kunt doen zijde al lang dood![]()


Tracker C zei:kdenk da ge nog wel ies zou kunnen verschieten zu riptor...
majah, dur zijn natuurlijk nie veel mensen dat da weten![]()

ElGargamel zei:allemaal dikke zever
eerst zien dan geloven
emp vs tracker c
spreek is een 1on1 af![]()