Archief - xbox tracklist

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulrippeR

Legacy Member
ik vind de tracklist van Burnout3 vrij boring dus willek men eigen tracklist maken.. kheb er al een cd op kunne zetten (audio cd), ma ik vraag me af of den xbox ook gewone mp3's leest van een gewone data cd?
en in welk formaat zet de xbox muziek over op de hd?

kheb al zitte zoeke met search maar vind niks nuttig

cooly

Legacy Member
soulrippeR zei:
ik vind de tracklist van Burnout3 vrij boring dus willek men eigen tracklist maken.. kheb er al een cd op kunne zetten (audio cd), ma ik vraag me af of den xbox ook gewone mp3's leest van een gewone data cd?
en in welk formaat zet de xbox muziek over op de hd?

kheb al zitte zoeke met search maar vind niks nuttig
tis te zien welke drive u xbox heeft (heeft ier al zoveel gestaan:p)
en als ge et wilt wete,test et een keer he:p als ze toch al op een cd staan :)

cornetto

Legacy Member
eventjes tussendoor,hoe kun je je eigen tracks in burnout 3 afspelen?ik heb nog niet gezocht in de handleiding ma wel wa gezocht in het spel zelf(maar niet uitgebrijd) :)

nickske

Legacy Member
cornetto zei:
eventjes tussendoor,hoe kun je je eigen tracks in burnout 3 afspelen?ik heb nog niet gezocht in de handleiding ma wel wa gezocht in het spel zelf(maar niet uitgebrijd) :)

gewoon naar EA Trax gaan bij instellingen en daar op X drukken. Kan je gewoon je eigen muziek selecteren

soulrippeR

Legacy Member
cornetto zei:
eventjes tussendoor,hoe kun je je eigen tracks in burnout 3 afspelen?ik heb nog niet gezocht in de handleiding ma wel wa gezocht in het spel zelf(maar niet uitgebrijd) :)

eenmaal ge een tracklist gemaakt hebt in uw dashboard gade bij player profile > settings > ea tracklist : en hier op X drukken om uw list te selecten ipv ea list

Mike Ty$on

Legacy Member
wel k*t dat ge telkens die menu's moet doorlopen om uw muziek te selecteren :help: :doh: vinden jullie dat ook nie k*t ?

josuwa

Legacy Member
ik zou da kut vinde maar heb het spel niet , ik ga Halo2,Brothers In Arms en Splinter Cell 3 opwachte

bogy

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
wel k*t dat ge telkens die menu's moet doorlopen om uw muziek te selecteren :help: :doh: vinden jullie dat ook nie k*t ?

jah, inderdaad, altijd die fucking hardrock muziek die opnieuw start...

in DEFTIGE games (zoals burnout²) bleef je instelling tenminste bewaard.....

btw; EA heeft een prachtig game afgeleverd met BO³, maar eermz, BO² was véél beter afgewerkt...

hopelijk een update binnenkort!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan